Gjest titti3004 Skrevet Januar 1, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2014 Hei. Målet er å unngå GBP og gå ned med Grethe Roede i stedet. Jeg har tidligere før jeg fikk barn gått ned 24 kg med metoden så jeg vet den fungerer. Jeg er likevel ganske nervøs og spent. Ønsker meg ned 40 kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest shannah Skrevet Januar 12, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2014 Hei. Målet er å unngå GBP og gå ned med Grethe Roede i stedet. Jeg har tidligere før jeg fikk barn gått ned 24 kg med metoden så jeg vet den fungerer. Jeg er likevel ganske nervøs og spent. Ønsker meg ned 40 kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FatCat Skrevet Januar 12, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2014 Hei, hei! Ny her også... Prøver uten kurs i første omgang. Mitt delmål er ned 10kg til juni... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Fru Borlaug Skrevet Januar 15, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2014 Ny her jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Mama Cass Skrevet Januar 20, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2014 Jeg er også ny her i dag, men gikk mitt første Grete Roede-kurs for over 30 år siden. Nå er jeg lei av å være over 100 kilo, og har gitt meg sjøl en siste sjanse. Vil ikke bli gammel og ufør,- jeg vil bli gammel og sprek! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå