Gå til innhold

På atter en slankekur etter jul!


Gjest jqulin
 Share

Anbefalte innlegg

På slankekur igjen. Føler og ser på kroppen at maaange kilo har entret denne kropp sia jula! Har ikke turt å sjekke vekta idag, men starter opp allikavel! Får legge inn vekt og mål osv. når jeg har hatt ei uke med mindre mat og mer bevegelse!Ferieturen til sommer skal legges opp til at jeg MÅ gå i badedrakt så det mår være god motivasjon!

 

Ellers straks 30 år,gift,2 barn og 168 lange! Vekt kommer senere. Nå skal jeg ut på skitur!;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger da inn vekt! Var vondt å se idag men 69,5 kg på vekta. At jeg vil meg så vondt! Nå må det bare taes i et tak! Blir 30 min sykling og yoga idag. Skal sjekke på siden om det er noen sunne frokost/lunsjer her. Bruker greteroede middagsoppskrifter fra før! Arg og ve! Vil aldri i livet mer se det 70 taller så jeg MÅ skjerpe meg nå siden jeg ligger rett under!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Har trena ganske bra og ete ganske så bra! Vekt idag 67 kg. Begynner å fjerne meg fra 70 tallet igjen og det er godt! Nå skal jeg bake brød og trene mens det hever og steker. Blir å sykle raskt i 30 minutter og styrke etterpå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...