Gå til innhold

Jeg skal blogge om vekttapet mitt!


Gjest krimsir
 Share

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har endelig gjort alvor av noe jeg har tenkt på i 9-10 år.... Nå er det 10 kg. som skal bort, starter f.o.m. mandag 6. januar. For å legge ekstra press på meg selv har jeg bestemt meg for å blogge om prosessen videre - følg meg veldig gjerne, og for all del - kommenter, del av erfaringer og gi meg tips, for dette er ikke gjort i en håndvendig.... Wish me luck, og lykke til til alle dere andre også!

  • Bra innlegg! 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Babybluey

Hei. Jeg har endelig gjort alvor av noe jeg har tenkt på i 9-10 år.... Nå er det 10 kg. som skal bort, starter f.o.m. mandag 6. januar. For å legge ekstra press på meg selv har jeg bestemt meg for å blogge om prosessen videre - følg meg veldig gjerne, og for all del - kommenter, del av erfaringer og gi meg tips, for dette er ikke gjort i en håndvendig.... Wish me luck, og lykke til til alle dere andre også!

 

 

Så spennende! Da skal jeg følge med deg :rolleyes: Jeg har også startet idag, og drømmer også om minus 10 kilo... Har ihvertfall startet. Spennende!

 

Husk: "Succes is the result of small efforts repeated day in and day out!"

 

Mvh meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende! Da skal jeg følge med deg :rolleyes:/> Jeg har også startet idag, og drømmer også om minus 10 kilo... Har ihvertfall startet. Spennende!

 

Husk: "Succes is the result of small efforts repeated day in and day out!"

 

Mvh meg

 

Kult! Det hørtes fornuftig ut det siste du skriver ja, skal forsøke å huske på det når det "røyner på" ;-) Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...