Gå til innhold

Nå er tide kommet!


Gjest MartheKeepGoing
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest MartheKeepGoing

Hei! :)

Er en kvinne på snart 20 år som skal klare å gå ned i vekt for andre gang og ser etter en motivasjonpartner som kan hjelpe meg over de såkalte "kneiken". Er 179 cm høy og veier 94 kg, og mitt store mål er å nå 75 kilo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest VerdensHeldigsteMamma

Hei! :)/>

Er en kvinne på snart 20 år som skal klare å gå ned i vekt for andre gang og ser etter en motivasjonpartner som kan hjelpe meg over de såkalte "kneiken". Er 179 cm høy og veier 94 kg, og mitt store mål er å nå 75 kilo!

 

Hei!

 

Jeg er jente (som jeg liker å kalle meg da ;) ) på 24 som ble mamma i august. Dette er også min andre gang, men denne gangen skal det holde!!

Jeg er da bare 162 cm høy og veier 77 kg.. Mitt store mål er 60! Jeg trenger også en motivasjonspartner, kanskje vi skal klare dette sammen? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FrøkenRose

Hei! :)

 

Jeg er en jente på 20 år som gjerne vil være med på denne tråden! 2013 gikk jeg ned 4 kg.. men kan ærlig si at innsatsen kunne ha vært litt bedre. Derfor vil jeg starte på ny frisk i år, og håper jeg klarer det bedre. Veide i dag tidelig 74 kg. For å sette realistiske mål vil jeg satse på å kunne gå ned 1-2 kg hver måned. Målet mitt er 65kg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Gjest Katrine00

Hei! :)/>

 

Jeg er en jente på 20 år som gjerne vil være med på denne tråden! 2013 gikk jeg ned 4 kg.. men kan ærlig si at innsatsen kunne ha vært litt bedre. Derfor vil jeg starte på ny frisk i år, og håper jeg klarer det bedre. Veide i dag tidelig 74 kg. For å sette realistiske mål vil jeg satse på å kunne gå ned 1-2 kg hver måned. Målet mitt er 65kg!

 

 

Hei du :)

Jeg er en jente som også er 20 år og sliter med noen kilo ekstra, som jeg har store ambisjoner med å få vekk i løpet av noen mnd i 2014! Har vært gjennom samme som deg med å gå ned i vekt før, men nå er de kommet tilbake hos meg. Det er ikke snakk om mer enn en 7-8 kg jeg ønsker å få vekk, men jeg vet at det uansett er letter sammen :) Veier i dag 68kg, så håper på å nå en ca 60.

Har også et håp om å miste 1-2 kg hver mnd.

Driver med en god del kondisjonstrening og turer, samt litt styrke når jeg får tid mellom studier og jobb.

Håper at vi alle kan motivere, og dele gode erfaringer, hverandre :) Det er absolutt mulig dette her! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
Gjest student_93

Hei! Jeg er en jente på 21 år som også kunne tenke meg å bli med i denne tråden :)

Har aldri "vært på slankærn" før, da jeg alltid har vært veldig aktiv innen lagidrett. Flyttet for meg selv, fikk kjæreste, og startet harde studier samtidig i 2012, og etter det har kroppen vært i fritt fall.

 

Er 165 cm og veier nå 77,6 kg, men har som mål å komme meg ned i ca 65 kg, samt stramme opp kroppen. Har meldt meg på fotball igjen, så tror dette kan bli bra, men må ta meg selv i nakken med tanke på mat.

 

Har nå registrert matinntak ett par dager, og ligger i snitt på ca 1200 kcal per dag. Er dette for lite?

 

Håper vi får til en bra tråd her med mange ivrige ungdommer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei :)/>

Eg sleng meg gjerne på om det er greit :)/>

Er ei jente på 22 år, studera og jobba til vanleg, men er snart ferdig utdanna. Starta å tenke på kva eg åt og slik litt før jul (med pause i jula då :P/> :unsure:/> ) Har til no gått ned nesten 7 kilo, og har som mål å komme meg ned rundt 15 kilo. Greit å kunne motivere kvarandre :)/>

Korleis går det med dokke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

×
×
  • Opprett ny...