Gjest Hilde67 Skrevet Januar 7, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2014 Jeg spiser det jeg skal å i tillegg masse grønnsaker. Alikevel får jeg ikke så bra på skåringen. Spiser 2 brødmåltider å 1 med rugknekkebrød om dagen kan det ha noe å si?? Har Prøvd med bare grønnsaker til lunsj, men blir så fort sulten igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Tulla69 Skrevet Januar 7, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2014 Jeg spiser det jeg skal å i tillegg masse grønnsaker. Alikevel får jeg ikke så bra på skåringen. Spiser 2 brødmåltider å 1 med rugknekkebrød om dagen kan det ha noe å si?? Har Prøvd med bare grønnsaker til lunsj, men blir så fort sulten igjen. Hei! Drikker du nok vann, og får du i deg sunne hjertepoeng? Jeg tror neppe brødet er problemet, hvis det er grovt og sunt. Apropos vannet må du registrere det ved å oppgi antall glass nederst på registeringssiden. Lykke til! Hilsen tulla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå