Gå til innhold

Ned i vekt fase 2 :-)


Gjest shannah
 Share

Anbefalte innlegg

Hei :)/>

 

Da skal jeg igang med fase 2 i mitt mål mot normal vekt.

 

Fase 1.

 

Jeg er 177 høy og veide i januar 2013, 135 kg :angry:/>

 

Jeg følte meg hemma i alle deler av livet, så noe måtte bare gjøres. I høst var jeg kommet ned til 108 kg :D/> Og jeg var veldig fornøyd med meg selv :)/>

 

I dag veide jeg meg, og har kommet opp i 116 kg, så fase 2 må komme igang før gamle vaner er helt på plass igjen... Jeg har som mål å komme mellom 70 og 80 kg, men aldri over 80.

 

Så nå tenkte jeg at jeg skulle skrive litt her, først og fremst for å holde meg fokusert, men om noen vil slå følge, hadde jo det vært koselig, og enda mer motiverende :)/>

 

i morgen bryter det løs, og jeg gleder meg til å fortsette veien mot drømmen og målet :)/>

 

Jeg synes søndag er en god dag å komme igang på, fordi da er det lite annet som skjer, og jeg kan konsentrere meg helt om det jeg skal gjøre...for det er de første dagene som er helt forferdelige for meg, i allfall... kommer jeg meg over de, så går det bedre :)/>

 

Hei og hopp ...til neste gang :)/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)/>/>/>/>

 

Da skal jeg igang med fase 2 i mitt mål mot normal vekt.

 

Fase 1.

 

Jeg er 177 høy og veide i januar 2013, 135 kg :angry:/>/>/>/>

 

Jeg følte meg hemma i alle deler av livet, så noe måtte bare gjøres. I høst var jeg kommet ned til 108 kg :D/>/>/>/> Og jeg var veldig fornøyd med meg selv :)/>/>/>/>

 

I dag veide jeg meg, og har kommet opp i 116 kg, så fase 2 må komme igang før gamle vaner er helt på plass igjen... Jeg har som mål å komme mellom 70 og 80 kg, men aldri over 80.

 

Så nå tenkte jeg at jeg skulle skrive litt her, først og fremst for å holde meg fokusert, men om noen vil slå følge, hadde jo det vært koselig, og enda mer motiverende :)/>/>/>/>

 

i morgen bryter det løs, og jeg gleder meg til å fortsette veien mot drømmen og målet :)/>/>/>/>

 

Jeg synes søndag er en god dag å komme igang på, fordi da er det lite annet som skjer, og jeg kan konsentrere meg helt om det jeg skal gjøre...for det er de første dagene som er helt forferdelige for meg, i allfall... kommer jeg meg over de, så går det bedre :)/>/>/>/>

 

Hei og hopp ...til neste gang :)/>/>/>/>

 

uke 1. Søndag 12.01.14

 

alt var verre enn jeg var forberedt på....

 

Vekt: 117.2

mål

Hals: 39

Bryst: 121

Midje: 124

Hofte: 130

Ende: 130

Lår: 78

Overarm: 45

 

Men da er det desto større grunn til å brette opp ermene, og sette igang :-)

 

 

Dagen har gått bra :)

 

Har gjort husarbeid i høyt tempo, s det får være trimmen for i dag... Gleder meg til veiing neste søndag... er supermotivert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...