Gå til innhold

Bikinifin 2014


Gjest DumbBlonde
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest DumbBlonde

Hei! Jeg er en ny dame på 34 år som trenger å blåse ut litt erfaringer underveis mens kroppen blir lettere. Vet av erfaring hvor tøft psykisk det faktisk er å gå ned store vekttall. Har tidligere slanket vekk 75 kg, fra 150 til 75 kg og fikk mye kred for det. Inkludert i denne vektnedgangen var det 3 barnefødsler med påfølgende vektoppgang også. Så man kan sikkert si at det var en bragd av meg selv uten at jeg egentlig tenkte hvor mye det faktisk var før folk mer eller mindre ble sjokkerte. Men nå...et samlivsbrudd og et nytt samboerskap senere så viser vektnåla 90 kg igjen (!). Fillern også er tanken jeg sitter igjen med. Men jeg vet jo kanskje best av alle hvor feilen ligger, og det er hos MEG. JEG bestemmer hva jeg putter i munnen. Det har derimot vært utfordringer som har ødelagt gode vaner og rutiner, men nå er hverdagen mer eller mindre tilbake i gjenge og jeg er KLAR for å brette opp ermene og ta tilbake drømmeformen jeg var i i slutten av 2011. Nå skal jeg ned minimum 15 og maksimum 20 kilo. Tenker mye er gjort frem til sommeren og er fornøyd med 10 kilo innen da. Målet skal være nådd innen året er omme i alle fall Legger meg på tre-fire treningsøkter i uka og gåturer så ofte som mulig. Har med samboeren på at han også vil endre litt på vanene, og jeg tror det er lettere når vi er to om det. Skriver innom så ofte jeg kan og håper flere kan legge til kommentarer for støtte og erfaringer underveis. ;) klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei DumbBlonde! :) Flott at du har bestemt deg for å ta tak allerede nå, dette kommer nok til å gå kjempefint! Imponerende vektnedgang tidligere også, all ære til deg. Du må oppdatere oss på hvordan det går fremover!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest DumbBlonde

Takk 123TO! :) Ja, nå føler jeg meg i gang. Utålmodighet er min svakeste side og det resulterer gjerne i mitt forhold til vektmåling som alle vet ikke er bra! Jeg må love meg selv å ikke veie meg mer enn 1 gang per uke. Ellers vil humør og vekt antakeligvis svinge i takt med hverandre. I dag hadde jeg en forventet liten oppgang på vekten da det ble litt festligheter i helgen som var. Men det gav meg sparket i baken til å komme meg på treningen. Jeg elsker å trene rett og slett. Men jeg har byttet treningssenter etter å ha flyttet til en annen kant av landet og da føler jeg det tar litt tid å bli husvarm. Masse folk i dag og som vanlig synes jeg ALLE ser usedvanlig spreke og "fit" ut. Blæ! :( men jeg fikk gått 1 time i stigningintervall på mølla, 15 min styrke og 10 min romaskin. Tar det forsiktig for tiden da jeg har vært alvorlig syk i romjula. Fikk en kraftig infeksjon som sendte meg på sykehus. Men formen er på vei opp, så nå er jeg klar for trening. Det var dagens! Adios! B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...