Gå til innhold

Nå er det min tur.


Gjest Fjellhuldra
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest Fjellhuldra

Hei, jeg er en jente (dame) som snart blir 45, har hatt slanking som hobby i nesten 30 år. Kjedelig å se dette på trykk, men det er sant. Har prøvd alt av piller og pulver, og er ekspert på hvordan jeg skal gå ned i vekt, men så var det dette med å faktisk gjøre det.... Var på mitt tyngste i 2011 da matchvekta viste 135,7 kilo. Klarte da ved hjelp av Grete Roede menyen å komme meg med til 110. Har nå gått opp igjen 11 kilo og veier altså i dag 121 kilo. Har tidligere gått flere Grete Roede kurs, men har aldri kommet helt i mål. Akkurat nå er det vanskelig å gå på kurs her jeg bor, da det ikke er nok deltakere i nærheten, og syns det er langt å skulle kjøre 10 mil for å komme meg på kurs. Satser heller på at jeg kan hente inspirasjon fra dere her inne. Bøkene har jeg jo, og jeg vil ikke opereres, så denne gangen skal jeg komme helt i mål. Første delmålet setter jeg til under 110. Da er jeg tilbake der jeg var i 2011. Har vert medlem her inne før, men aldri hatt min egen tråd. Så nå setter jeg i gang og gleder meg til gode resultater både for meg selv og alle andre her inne,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krusmynte

Hei, og velkommen hit!

Godt at du griper fatt i problemene igjen i god tid før du er tilbake på gammel toppvekt - tror det er lurt. Men hvis du vil gå på kurs eller føler behov for å bli holdt litt i ørene så kan jeg anbefale internettkurs. Det har jeg gått på siden jeg begynte på igjen fordi jeg står litt friere i forhold til når og hvor jeg vil veie/måle/registrere, og de siste vanlige kursene jeg gikk på gav meg ikke allverdens. Jeg var nok uheldig med sammensetningen, for det var enkelte deltakere som tok mye plass, og kursleder lot dem gjøre det. Men når det er sagt så er det ingen ting som er bedre enn om du klarer det selv! :)

Lykke til med prosjektet ditt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...