Samba Skrevet Januar 15, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2014 Da er resultatet for første uken klart. Vinneren ble Cheery med 3,12 % nedgang! Gratulerer! 1 Cheery - 2,6 kg 3,12 % 2 kg_berta - 2,1 kg2,04 % 3 Bessa - 0,6 kg 0,73 % 4 Synøve - 0,2 kg 0,22 % 5 Samba - 0,1 kg 0,13 % cec- Ny FatCat Ny forandringer Ny Monken Ny Nessie87 Ny Dere kan føre inn mandagens vekt i denne tråden :-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Fru Borlaug Skrevet Januar 17, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2014 Da er resultatet for første uken klart. Vinneren ble Cheery med 3,12 % nedgang! Gratulerer! :D/> 1 Cheery - 2,6 kg 3,12 % 2 kg_berta - 2,1 kg2,04 % 3 Bessa - 0,6 kg 0,73 % 4 Synøve - 0,2 kg 0,22 % 5 Samba - 0,1 kg 0,13 % cec- Ny FatCat Ny forandringer Ny Monken Ny Nessie87 Ny Dere kan føre inn mandagens vekt i denne tråden :-) kan jeg være med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Samba Skrevet Januar 17, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2014 kan jeg være med? Det kan du, du kan enten oppgi startvekten du hadde på mandag som var (hvis du vet den) så er du med denne uken, eller starte fra mandag som kommer:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sandzax Skrevet Januar 17, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2014 Kan jeg også få være med? Startvekten sist mandag var 104,8 kg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Cheery Skrevet Januar 19, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2014 80,3 altså 0,4 kg denne uken litt mer normalt ja. Ellers så har jeg mistet noen cm rundt midjen også yay. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Samba Skrevet Januar 19, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2014 Kan jeg også få være med? Startvekten sist mandag var 104,8 kg Det er notert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest cham123 Skrevet Januar 19, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2014 Jeg vil også være med =) Vekta på mandagen var 94,5 kg. Hvor skal man rapportere inn ny vekt? her i denne tråden? hver mandag? Trenger virkelig motivasjon om dagen. Har gått ned 38 kg og kjenner det begynner og bli veldig tungt og gamle vaner er og lusker om hjørnet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
forandringer Skrevet Januar 20, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2014 Her vi skulle rapportere inn vekt hver uke? Denne ukens vekt: 78.8 (nesten stillstand men heldigvis litt bevegelse i riktig retning) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sandzax Skrevet Januar 20, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2014 Denne ukens vekt ble 103,4..det går den riktige veien Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest nessie87 Skrevet Januar 20, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2014 Stillstand fra forrige uke, altså 104,7- tok nokken dårlige valg i løpet av uka.. Men da kjøre vi på til neste mandag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FatCat Skrevet Januar 20, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2014 Hurra! 3,5kg ned fra sist mandag! Ny vekt 104kg! Fornøyd med en knall start! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest bessa Skrevet Januar 20, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2014 Kanskje vi skulle ha en egen tråd som BARE Samba skriver resultatene på hver uke.Vi kan jo rapportere på en annen tråd eller så blir det litt kaos synes jeg. Feks:slankekrig 2014 skriver vi alt vi vil også vekt. Slankekrig registrering: fører bare samba inn ukens resultat. Nå skriver vi på begge trådene visst. Hva synes dere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest cham123 Skrevet Januar 20, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2014 Kanskje vi skulle ha en egen tråd som BARE Samba skriver resultatene på hver uke.Vi kan jo rapportere på en annen tråd eller så blir det litt kaos synes jeg. Feks:slankekrig 2014 skriver vi alt vi vil også vekt. Slankekrig registrering: fører bare samba inn ukens resultat. Nå skriver vi på begge trådene visst. Hva synes dere? Enig men kanskje kalle det noe annet en slankekrigen registrering for der blir det jo naturlig og registrere vekta si. Heller en som heter slankekrigresultat og en som heter slankekrigregistrering.. Eller?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skijenta Skrevet Januar 20, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2014 Kan jeg også være med. Startvekt i dag 96 kg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest cec- Skrevet Januar 20, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2014 Dagens vekt: 100,1kg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Samba Skrevet Januar 20, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2014 Kanskje vi skulle ha en egen tråd som BARE Samba skriver resultatene på hver uke.Vi kan jo rapportere på en annen tråd eller så blir det litt kaos synes jeg. Feks:slankekrig 2014 skriver vi alt vi vil også vekt. Slankekrig registrering: fører bare samba inn ukens resultat. Nå skriver vi på begge trådene visst. Hva synes dere? Hei:) Jeg lager en ny tråd for hver uke, der legger jeg ut resultater og så skriver vi neste ukes vekt der. Om noen registrerer i feil tråd betyr ikke så mye, jeg får det med meg likevel :-) Min vekt i dag var 74,1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Samba Skrevet Januar 20, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2014 Spennende, mange flinke slankere denne uken! Da mangler jeg bare vekten til Synøve, Monken og Fru Borlaug! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Tinka1234 Skrevet Januar 21, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2014 Hei. Kan jeg få være med? Vekten i går var 76 kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kunsteren Skrevet April 29, 2014 Rapporter Share Skrevet April 29, 2014 Jeg blir med.. Men vet ikke om det er denne gruppen jeg skal være med på da? Hadde veidag på lørdag 26.april.2014 etter en uke på greteroede.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Sundshine Skrevet April 29, 2014 Rapporter Share Skrevet April 29, 2014 Jeg blir med.. Men vet ikke om det er denne gruppen jeg skal være med på da? Hadde veidag på lørdag 26.april.2014 etter en uke på greteroede.. ;)/> Hei! Du går inn på tråden for den siste gjeldende uke - per i dag er vi kommet til registrerings-uke nr.15, tror jeg - det ser du når du leter litt. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå