Gå til innhold

Oppstartproblemer! Trenger hjelp!


Sols
 Share

Anbefalte innlegg

Hei. Trenger hjelp til følgende:

1: ny startdato. Setter den til kursstart, men den "hopper tilbake" ved neste innlogging. Resultatene blir jo helt tullete og jeg likeså!

2: ved registrering av mat i dagsplanen får jeg opp helt merkelige alternativer til det jeg søker på. Jeg får heller ikke opp lista med alle alternativer når jeg registrerer fra iPad. Skikkelig irriterende, men går sikkert an å preget på.

 

Kan noen hjelpe???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Trenger hjelp til følgende:

1: ny startdato. Setter den til kursstart, men den "hopper tilbake" ved neste innlogging. Resultatene blir jo helt tullete og jeg likeså!

2: ved registrering av mat i dagsplanen får jeg opp helt merkelige alternativer til det jeg søker på. Jeg får heller ikke opp lista med alle alternativer når jeg registrerer fra iPad. Skikkelig irriterende, men går sikkert an å preget på.

 

Kan noen hjelpe???

 

Hei! Dette hørtes slitsomt ut!

Når det gjelder startdato, skal den settes under "min profil/motivasjon" etter å ha gått inn på Roede-klubbsidene. Hvis det er det du gjør og det ikke fungerer, ville jeg prøvd å ta kontakt med de som lager nettsidene.

 

Ved registrering av mat, bruker du appen eller internettsidene? Appen fungerer dårlig på min telefon, mens nettsidene fungerer bra. Jeg har stort sett gitt opp hele appen.

 

Masse lykke til, og spør hvis noe var uklart! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...