Gå til innhold

jillian Michaels har en grusom stemme.


Gjest Cheery
 Share

Anbefalte innlegg

Jillian Michaels kan helt klart det hun holder på med.

Hvergang jeg tar meg sammen og begynner får jeg synlig og flotte resultater på kun kort tid, men jeg faller altid fort av. Det hjelper lite når han jeg deler stue med også grøsser over stemmen hennes.

 

Så da lurere jeg på hvem liker dere å trene til? mulig løsningen for min del er å variere mellom video trennere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Jillian Michaels kan helt klart det hun holder på med.

Hvergang jeg tar meg sammen og begynner får jeg synlig og flotte resultater på kun kort tid, men jeg faller altid fort av. Det hjelper lite når han jeg deler stue med også grøsser over stemmen hennes.

 

Så da lurere jeg på hvem liker dere å trene til? mulig løsningen for min del er å variere mellom video trennere

 

Jeg bruker mye videoer fra Beachbody.com. De leverer offisielt ikke til Norge, men om du tar kontakt med kundeservice gjør de unntak. (Du kan finne dem i enkelte skandinaviske nettbutikker, men da mye dyrere. Eller på nett *kremt*) De har mange forskjellige trenere og serier med treningsvideoer; veldig motiverende, men til tider temmelig cheesy (men moro!). Selv bruker jeg mest Turbo Jam eller Les Mills Combat, som begge er kampsportinspirert (mest den siste), men de har noe for enhver smak. De har blant annet en ny serie, Focus T25, som skal gi veldig bra resultater på kort tid, men den har jeg ikke prøvd ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...