Gå til innhold

Ny og greier


Gjest Mooch
 Share

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har ganske så nettop startet på Grete Roede kurs, så tenkte jeg kunne starte en liten tråd jeg også ;)/>

Er 24 år, 170cm høy og veier 84 kilo, og har et mål om å komme meg ned på 55 kilo, eller hvertfall under 60 kilo. Vet ikke om dette er et sunt og realistisk mål i det hele tatt, for jeg vet ikke hva som er vanlig å veie for damer på 170cm...? Jeg vet bare at da jeg veide rundt 65 kilo så følte jeg meg diger. Problemet mitt ligger mest rundt midjen, og målet er vel egentlig å få en flat/jevn magefasong. Det er drømmen hvertfall ;)/> men hovedmålet mitt er å få en bedre helse ved å spise sunt og gå ned i vekt. Jeg vil ligge på en normal BMI isteden for å ligge helt på grensen til 'fedme' slik jeg gjør nå.

Kort og greit: Jeg vil ha en kropp og helse jeg kan trives med! :)/>

 

Jeg er ikke så glad i å trene, hvertfall ikke hvis noen ser på at jeg trener, så min løsning blir å trene til treningsvideoer i stua foran TVen. Ellers så blir det gåturer.

 

Har allerede noen som støtter meg og motiverer meg til å bli slankere og sunnere, men det hadde jo vært hyggelig å blitt kjent med noen her på forumet også :)/>

 

Vet ikke hva mer jeg skal skrive akkurat nå, så jeg runder av her tenker jeg... :P/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...
 Share

×
×
  • Opprett ny...