Gå til innhold

Slankekrig resultater uke 5


Samba
 Share

Anbefalte innlegg

Gratulerer så mye til kg_berta som gikk helt til topps denne uken! Bra jobba! :D

 

1 kg_berta -1,7 kg -1,73 %

2 Cheery -1,2 kg -1,51 %

3 cham123 -1,2 kg -1,30 %

4 Tinka1234 -0,9 kg -1,19 %

5 Sundshine -0,6 kg -0,70 %

6 Bessa -0,5 kg -0,62 %

7 k66 -0,3 kg -0,41 %

8 skijenta -0,3 kg -0,32 %

9 FatCat 0,0 kg 0,00 %

10 Samba +0,5 kg +0,22 %

forandringer X

sandax X

 

Og til dere som sliter og som aldri blir nr 1: Det nytter likevel! Jeg var med på dette i 2012. Jeg kom meg èn gang opp til 2. plass, men som oftest lå jeg og kavet i nedre sjiktet. Men, sakte men sikkert rant kiloene av likevel. Hele 12 kg forsvant i løpet av året. Så ikke gi opp om det går seint eller feil vei noen ganger. Vi kommer i mål til slutt og da er vi alle vinnere :) Og jeg har fortsatt troen og håpet på at jeg denne gangen skal klare å bli nr 1 i alle fall EN gang! :D

Endret av Samba
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sundshine

(Jeg trenger ikke komme på topp noen gang, men ville bare si at jeg gikk ned 0.6 kg, og ikke 0.3 denne uken. Og siden jeg er veldig fornøyd med det resultatet, så vil jeg gjerne skrive det her så alle kan se det...)

Stå på, alle sammen! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(Jeg trenger ikke komme på topp noen gang, men ville bare si at jeg gikk ned 0.6 kg, og ikke 0.3 denne uken. Og siden jeg er veldig fornøyd med det resultatet, så vil jeg gjerne skrive det her så alle kan se det...)

Stå på, alle sammen! :D

 

Hei Sundshine! :)

Klart vi må ha med alle grammene vi har slitt og jobbet for, skulle bare mangle! Det må ha sneket seg inn en feil her et sted. Forrige uke har jeg notert 86,1 og denne uken 85,8. Det skulle bli 0,3. Skulle det kanskje være 85,5 denne uken...? :unsure:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sundshine

Hei Sundshine! :)/>/>

Klart vi må ha med alle grammene vi har slitt og jobbet for, skulle bare mangle! Det må ha sneket seg inn en feil her et sted. Forrige uke har jeg notert 86,1 og denne uken 85,8. Det skulle bli 0,3. Skulle det kanskje være 85,5 denne uken...? :unsure:/>/>

 

Jepp - det skulle det - takk skal du ha :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sundshine

Nesten stillstand - ned 100 gram - og er selvfølgelig ikke fornøyd med det. Men er egentlig fornøyd likevel, da jeg omsider er kommet litt ned på 85-tallet. Og der har jeg ikke vært på flere år.

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...