Gå til innhold

NED 20-30 kg, fredag 3. mars


Gjest Smukkeline

Anbefalte innlegg

Gjest Smukkeline

Hei kjære venner!

 

Forrige fredag var vekta 95,5 (+0,5), i dag viste den 94 kg!! Det er jeg strålende fornøyd med. Har totalt nå mistet 7,5 kg. Håper jeg kommer under 90 i løpet av mars!!

 

En venninne av meg påpekte forleden at hun syntes jeg hadde slanket meg, gleder meg til flere kommentarer av dette slaget utover våren. Har ikke fortalt til noen andre enn mannen i huset at jeg jobber med vektnedgang.

 

Smukkeline

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CamCam

Er det ikke deilig å få revansje etter en dårlig uke! Du kommer garantert til å få mange hyggelige tilbakemeldiger i tiden fremover, så det er bare å nyte utviklingen!

 

astra; Ser at du også har vært opp og ned noen ganger! -Tidligere er det maksimale jeg har gått opp og ned vært ca 20 kilo, men plutselig var jeg oppe i 116 før jeg visste ordet av det, og dermed hadde jeg 36 kilo som skulle vekk i denne runden! -Og det SKAL bli den siste av denne typen runder! -Om jeg så må gå på hold vekten kurs resten av livet, så skal jeg aldri tillate mer enn 1-3kg i slingringsmonn når jeg har kommet ned til ideal vekten min igjen! -Det gjelder bare å fortsette vanen med å veie seg hver uke, slik at eventuelle negative trender oppdages og kan taes kontroll over før det går for langt! -Jeg pleier vanligvis å nekte å veie meg når jeg sklir utpå, og dermed bare aner jeg at det begynner å bli ille, og får totalt sjokk når jeg endelig går på vekta og finner ut hvor ille det faktisk er! -Aldri mer fornektelse på vekten! -Det kommer til å bli mottoet mitt når jeg endelig er kommet i mål!

 

-Nå tar jeg kanskje utfordringene på forskudd, for jeg har tross alt fremdeles 12 kilo igjen som skal av :) -De skal av før sommerferien, altså i løpet av Juli bør jeg være under 80kg! Delmålene er 87 kilo før påske og 80 før Juli!

 

(Skal på tre ukers kurs i Juni med hotell og lange arbeidsdager! Forrige gang jeg var på tilsvarende kurs gikk jeg opp 5 kg på tre uker! Det burde ikke være noe problem, for det var treningsmuligheter på hotellet, og forholdsvis mange muligheter for sunn mat! -Det går nok bedre denne gangen!)

 

Veldig mange flinke i linken nå!

CamCam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trinny

Da er det bare å ta av seg hatten å GRATULERE med vekttapet. Det er jo kjempeflott! Du får lønn for strevet.

 

Vekten min er jo som en liten jo-jo; litt opp og litt ned igjen:( Men- jeg er redd for at jeg som mange andre spiser for lite. Jeg vet med å spise for lite hver dag blir "suget" etter godteri/ usunne saker for stort etterhvert. Så igår sto jeg overfor ett skikkelig sjokoladesug; men endte opp med pistasj-is.. ja,ja spist er spist, men nå skal jeg føre ordentlig dagbok for å få opp kaloriene. Kan ikke si at jeg er videre stolt over meg selv idag:( Men jeg reiser meg igjen jeg..

- Det finnes ikke noe jeg heller vil enn ned i vekt; for helsen sin del og jeg har masse bukser som passer om minus 6-10kg;)

- Så nå er det på butikken igjen å handle inn grønnsaker og frukt.

 

Tiden er inne for litt drahjelp igjen folkens:)

Ha en fortsatt fin dag!

Trinny

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CamCam

-Eller bare som kveldskos når suget blir for stort!

 

I fryseboksen har jeg en boks med vanilje og frosne skogsbær. Når jeg vil ha med nor godt varmer jeg bærene i micro'n og har over isen. Helt nydelig, og på Coop Mega oppdaget jeg en Sans is med eple, kanel og pinjekjerner! Den var nesten farlig god, og litt mer kalori-rik pga pinkekjernene, men allikevel ikke avskrekkende!

 

Jeg tror rutiner er helt avgjørende for å lykkes med vekttap, ettersom kroppen trenger jevnt påfyll av riktig mat. Håper du kommer inn i det igjen trinny!

 

Er det forresten noen somk har hørt noe fra enitS i det siste? Håper hun ikke har falt av!

 

Ellers veier mannen min 87,6kg om morgenen hjemme på vekta, og jeg veide i dag morges 89,8kg (Veiingen gjelder ikke, siden det er feil vekt, uten klær, og feil tid på dagen). -Så nå har jeg bare 2,2kg igjen til jeg tar han igjen!! Det skal bli morro å bli "lille-kona" hans! :)

 

Gleder meg til tortillias i kveld, og hvis vi ikke blir altfor mette, så vanker det kanskje litt Sans is også! Har allerede trent spinning i dag, så jeg føler meg fantastisk!!( :)

 

Ha en fin helg, og kanskje vi sees!

CamCam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Smukkeline. Du er så flink. Selv om det ikke går i rett linje nedover så gir du ikke opp. Jeg følger spent med. Det er så fint at mange deler gleder - og sorger.

 

Camcam, jeg blir så imponert over at du er i gang igjen. Sjøl synes jeg det har vært vanskelig å ta ansvar for vekta mi igjen. Jeg vil heller ikke opp i vekt igjen, men jeg mista ganske mye selvrespekt av å gå opp igjen. Det har vært innmari vanskelig å komme igang nå, startet i vektklubben i oktober, og er tilbake nå. Jeg tror jeg må ta meg sjøl hardt i nakken mange ganger for å greie dette. Særlig når jeg er sliten og stressa er matskapet fristende.

 

I morgen er det veiedag. Gruer litt, men har ikke snoka noe denne uka så det burde gå bra. Uansett hvordan jeg snur og vender på det er veiing pyton. Har dårlig forhold til vekta og veier meg helst ikke. MEN, da er jeg veldig motivert for å la være å spise alt jeg ikke skal ha, men har lyst på, siden vekta står for tur .

 

Han en utsøkt aftens alle sammen - eller var det aften det skulle være?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...