Gjest Mathildee Skrevet Februar 21, 2014 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2014 Håpet og målet mitt er å greie å gå ned 10 kg - på sikt.. Men at det skulle gå så tregt hadde jeg ikke trodd. Er flink og trimmer hver dag. Veier mat og er påpasselig med at jeg får i meg nok og riktig mat,-er jo så enkelt med de søylene i matdagboka. Alikevel sliter jeg.. Det går så uendelig sakte. Tanken på at jeg gjør noe feil melder seg..Gram for gram ned..og siste uka litt opp!!!!?? Noen som har en forklaring? Eller er det kanskje bare meg som er sånn - går veldig sakte ned i vekt. 3 kg siden 1 januar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HanneFeelgood Skrevet Februar 21, 2014 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2014 Håpet og målet mitt er å greie å gå ned 10 kg - på sikt.. Men at det skulle gå så tregt hadde jeg ikke trodd. Er flink og trimmer hver dag. Veier mat og er påpasselig med at jeg får i meg nok og riktig mat,-er jo så enkelt med de søylene i matdagboka. Alikevel sliter jeg.. Det går så uendelig sakte. Tanken på at jeg gjør noe feil melder seg..Gram for gram ned..og siste uka litt opp!!!!?? Noen som har en forklaring? Eller er det kanskje bare meg som er sånn - går veldig sakte ned i vekt. 3 kg siden 1 januar. Drikker du nok vann? Skeier du ut i helgene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Mathildee Skrevet Februar 21, 2014 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2014 Drikker du nok vann? :)/> Skeier du ut i helgene? Ja jeg drikker minst 10 glass vann pr dag - og nei - jeg skeier ikke ut i helgene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå