Gå til innhold

Noen som blir med og går ned 5kilo frem til mai??


Gjest evita75
 Share

Anbefalte innlegg

Badevekta og jeg vi er ikke gode venner for tiden. Jeg er 165 og veier 82kg, og de sitter fast. Innrømmer at jeg er alt for glad i det søte så nå har jeg gått over til chili forte med crom. Spiser ganske sunt, både kylling, cottage chesse, havregrøt, salater, m.m. går turer men jeg er ikke av de som trener på treningssenter.

Før jeg fikk barn veide jeg 65:-)) så har en drøm om å komme i nærheten av det-:))

Noen som blir med????

 

-MIMMI-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Roedemaxi

Badevekta og jeg vi er ikke gode venner for tiden. Jeg er 165 og veier 82kg, og de sitter fast. Innrømmer at jeg er alt for glad i det søte så nå har jeg gått over til chili forte med crom. Spiser ganske sunt, både kylling, cottage chesse, havregrøt, salater, m.m. går turer men jeg er ikke av de som trener på treningssenter.

Før jeg fikk barn veide jeg 65:-)) så har en drøm om å komme i nærheten av det-:)/>)

Noen som blir med????

 

-MIMMI-

Hei

Jeg veier 81,8 og er 169 høy. Meldte meg på nett-kurs i kveld og vil veldig gjerne klare å gå ned i vekt!

Har gått på kurs før men gikk kun ned etpar kilo. Denne gangen skal jeg klare det. Men dette med nettkrasj er nytt for meg.

Jeg er 33 år og jobber fulltid. Jeg er med'

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tess78

Hei

Jeg veier 81,8 og er 169 høy. Meldte meg på nett-kurs i kveld og vil veldig gjerne klare å gå ned i vekt!

Har gått på kurs før men gikk kun ned etpar kilo. Denne gangen skal jeg klare det. Men dette med nettkrasj er nytt for meg.

Jeg er 33 år og jobber fulltid. Jeg er med'

Lykke til!

Hei!

Jeg vil være med. Jeg er 162 og veier 70,8 kg nå. Har aldri vært så mye bortsett fra når jeg var gravid. Har tre barn og har ikke klart å komme inn i klærne mine ennå etter sistemann. Er 35 år og min trivselsvekt har alltid vært 55 kg. Jeg jobber fulltid og bor på landet så bruker en god del tid på kjøring til og fra jobb, henting og bringing av barn. Jeg vet selv at jeg går for lenge uten å spise og spiser MASSE når kvelden kommer. Jeg har meldt meg inn i et treningssenter (som bare har aparater) som jeg kjører forbi på tur hjem fra jobb. Min utfordring der er å klare å spise jevnt utover dagen slik ar jeg klare å stoppe for å trene.

Videre er jeg alt for glad i sjokolade og liker å være sosial så det blir mye besøk og kaker.

Jeg elsker også å være mamma så jeg prioriterer nok barna forran meg selv hele tiden og får fort dårlig samvittighet om jeg ikke er hjemme tidligst mulig for å lage middag. Dette blir nok en stor utfordring for meg også. Jeg har startet i dag så får jeg se om jeg forstår hvordan jeg gjør dette med registreringen. Håper på en lettere vår og sommer...:-)

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei:)) jeg er i gang...har holdt på en uke, og vil veldig gjerne bli med på motivasjonslasset :) dette skal vi greie sammen!!! Jeg er 33 å (blir 34 i juni.) er gift, og mamma til 3 jenter;) er 161 høy, og ved start var jeg 70 kg. Har idealvekt på 63-65 kg... (er tungbeint....) :D når jeg veide meg på mandag, etter en uke, var jeg 68,8 kg. Altså 1,2 kg ned. Jippi!!!! :D har gått Grete roede kurs tidligere, (6 år siden.) så jeg bruker den gamle boka å skrive i. Dette skal jeg greie på egenhånd, og sammen med dere! Etter kurset i 2008, så har jeg igrunn klart å holde vekta, til inntil høsten i fjor. Fikk påvist hjerterytmeforstyrrelse, så da ble d mye hvile og stillesitting, derav kom kiloene... Tok operasjon i januar, så nå er jeg Max klar for å komme meg tilbake i normalvekt igjen :D er litt usikker på antall kcal for dag enda, har rekna på det og tror d er riktig.. Nå spiser jeg rundt 1300, men er usikker på om jeg bør spise litt mer......må nesten bare prøve meg litt fram. Gleder mektig fremgang her jenter! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg er med :) Eg er 36 år, har 3 barn og veg nærare 80 kg. Idealvekta ligg rundt 65-67 kg. Lågare enn det veit eg at eg ikkje klarar å halde. Eg var nede på idealvekta ei periode mellom 2. og 3. svangerskap. Då hadde eg mitt eige bryllup som motivasjon, og etter bryllupet kom kiloane sigande igjen. :( Denne gongen skal eg gå ned i vekt for trivselen og helsa si skuld. Som eit delmål har eg ein kjole eg skal inn i til 31.mai. Eg tippar den passar når eg veg i underkant av 75 kg.

 

Eg er litt usikker på om eg skal ha 1300 eller 1600 kcal. Eg trur eg hadde 1900 sist gang, men då amma eg. Kva meny føl de andre som er ca på min størrelse? Kan legge til at eg er i alt for lite aktivitet...

 

Lykke til alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...