Gjest Marimor69 Skrevet Februar 27, 2014 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2014 Da legen min anbefalte meg å gå et Grete Roede kurs fikk jeg en liten tankevekker. Usunn kropp, snart 45 år og har halve livet igjen å leve- her må vi ta et grep! Siden jeg bor så dumt til for tiden så falt valget på nettkurs. I dag er min 4. dag og jeg er optimistisk som bare det Jeg er dyktig og trener på helsestudio 3 ganger i uken i tillegg til at jeg er ute og lufter meg nesten hver dag....30-60 minutter. Jeg studerer hjemme, derfor sitter jeg mye stille, så jeg trenger all den mosjon jeg kan få. Men jeg har en bekymring til helga, jeg er medlem i en revygruppe og i helga er det seminar på et hotell. Jeg kan jo ikke ta med vekt og kaloritabell dit, da hadde jeg blitt hovedpoeng i neste revyforestilling....men hva er lurt å gjøre? Jeg har samlet alle FRImerkene mine, men jeg er ikke så trent enda at jeg klarer å beregne kalorier. Trimmen blir i form av ekstrem magemuskelstrekking- teater og revy er sånn. Spesielt når det er Tom Sterri bl.a som skal kurse oss Ellers er jeg GLAD for at jeg har kommet i gang, og at jeg ikke sulter. Har hatt tidenes sukkerabstinenser, men i dag er de borte, HURRA!! Ha en forrykende dag alle flinke kvinner og menn. Klem fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå