Gå til innhold

Helt ny og veldig nysgjerrig og spent!


Gjest Marimor69
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest Marimor69

Da legen min anbefalte meg å gå et Grete Roede kurs fikk jeg en liten tankevekker. Usunn kropp, snart 45 år og har halve livet igjen å leve- her må vi ta et grep!

Siden jeg bor så dumt til for tiden så falt valget på nettkurs. I dag er min 4. dag og jeg er optimistisk som bare det :) Jeg er dyktig og trener på helsestudio 3 ganger i uken i tillegg til at jeg er ute og lufter meg nesten hver dag....30-60 minutter. Jeg studerer hjemme, derfor sitter jeg mye stille, så jeg trenger all den mosjon jeg kan få.

 

Men jeg har en bekymring til helga, jeg er medlem i en revygruppe og i helga er det seminar på et hotell. Jeg kan jo ikke ta med vekt og kaloritabell dit, da hadde jeg blitt hovedpoeng i neste revyforestilling....men hva er lurt å gjøre? Jeg har samlet alle FRImerkene mine, men jeg er ikke så trent enda at jeg klarer å beregne kalorier. Trimmen blir i form av ekstrem magemuskelstrekking- teater og revy er sånn. Spesielt når det er Tom Sterri bl.a som skal kurse oss :lol:

 

Ellers er jeg GLAD for at jeg har kommet i gang, og at jeg ikke sulter. Har hatt tidenes sukkerabstinenser, men i dag er de borte, HURRA!!

 

Ha en forrykende dag alle flinke kvinner og menn.

Klem fra meg B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...