Gå til innhold

Nå skal 8-10 kg bort før sommeren, noen som blir med?


Gjest Liane
 Share

Anbefalte innlegg

Hei :)

 

Har lenge gått med tanken på at nå skal jeg ta tak og få gjort noe med kiloene, men så lett det er å utsette gang på gang. Men nå må jeg kjenner jeg, mistrives veldig :(

Jeg kommer til å spise ganske vanlig men mindre porsjoner pluss trening ved at jeg jogger og gjør endel øvelser med treningsapparter jeg har.

Er spent på om noen ønsker å bli med på denne turen mot en lettere sommerkropp og bedre humør?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)/>

 

Har lenge gått med tanken på at nå skal jeg ta tak og få gjort noe med kiloene, men så lett det er å utsette gang på gang. Men nå må jeg kjenner jeg, mistrives veldig :(/>

Jeg kommer til å spise ganske vanlig men mindre porsjoner pluss trening ved at jeg jogger og gjør endel øvelser med treningsapparter jeg har.

Er spent på om noen ønsker å bli med på denne turen mot en lettere sommerkropp og bedre humør?

 

Ja jeg er med!!!! Starter idag og vil være litt lettere til sommeren. Jeg kan ikke trene så mye pga sykdom, men tenker at raske turer kan være en start :-)

Har gått kurs før og har derfor boken, men har nok glemt mye + at nå er det registrering på nett og mobil stemmer dette? Har du evnt noen tips på hvordan bruke det på en smart måte?

 

Dette blir spennende :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Ja jeg er med!!!! Starter idag og vil være litt lettere til sommeren. Jeg kan ikke trene så mye pga sykdom, men tenker at raske turer kan være en start :-)

Har gått kurs før og har derfor boken, men har nok glemt mye + at nå er det registrering på nett og mobil stemmer dette? Har du evnt noen tips på hvordan bruke det på en smart måte?

 

Dette blir spennende :D/>

 

Hei Liane og Aninemor!

Jeg blir gjerne også med :)

Min motivasjon er at jeg har vokst ut av alle favorittklærne mine og får dårligere selvtillit av å måtte gå med de større klærne jeg har som jeg ikke føler meg fin i. De gamle klærne ligger pent i skapet og venter på meg!

Jeg også prøver å jogge så ofte jeg kan og har kjøpt manualer til å trene med hjemme.

Jeg vet ikke om jeg skal investere i gullmedlemsskap - noen av dere som har erfaring med om det hjelper?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Hei Liane og Aninemor!

Jeg blir gjerne også med :)/>

Min motivasjon er at jeg har vokst ut av alle favorittklærne mine og får dårligere selvtillit av å måtte gå med de større klærne jeg har som jeg ikke føler meg fin i. De gamle klærne ligger pent i skapet og venter på meg!

Jeg også prøver å jogge så ofte jeg kan og har kjøpt manualer til å trene med hjemme.

Jeg vet ikke om jeg skal investere i gullmedlemsskap - noen av dere som har erfaring med om det hjelper?

 

Jeg så ingen svar her før nå - er ikke så god på dette forumet tydligvis ;-) Jeg har gullmedlemskap og synes det fungerer. Man får en kostholdscore, som viser hvor flink du har vært til å fordele maten på.

 

Jeg har bare gått ned 1,3 kg på 5 uker, så jeg MÅ bli flinkere. Har ikke treningsapparater hjemme, så min treningsform er å gå. 10.000 skritt om dagen synes jeg er ganske mye, men tenker at alt jeg går er bra! Ellers er jeg veeeeeldig glad i ett glass rødvin om kvelden - og det skjønner jeg jo at MÅ bort! Blir ingen fin bikinisesong om jeg ikke skjerper meg!!! Hvordan går det med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...