Gå til innhold

hjelpesløs


Gjest monica_86
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest monica_86

jeg trenger hjelp.. jeg trenger motivasjon, jeg trenger noen i nærheten til å være med å gå turer med meg å få meg ut hver eneste dag!!

 

jeg kjenner ikke mange her jeg bor da det ikke er lenge siden jeg flytta hit.

 

jeg er på kanten til å gi opp! jeg prøver alt ... jeg har ikke mye penger da jeg lever på nav .. :( jeg vurderer sterkt å legge meg under kniven om jeg ikke får hjelp snart :(

 

sorry syteinnlegg men jeg er på kanten til å gi opp... 50 kilo skal av minst!

 

:unsure:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sundshine

jeg trenger hjelp.. jeg trenger motivasjon, jeg trenger noen i nærheten til å være med å gå turer med meg å få meg ut hver eneste dag!!

 

jeg kjenner ikke mange her jeg bor da det ikke er lenge siden jeg flytta hit.

 

jeg er på kanten til å gi opp! jeg prøver alt ... jeg har ikke mye penger da jeg lever på nav .. :(/>/> jeg vurderer sterkt å legge meg under kniven om jeg ikke får hjelp snart :(/>/>

 

sorry syteinnlegg men jeg er på kanten til å gi opp... 50 kilo skal av minst!

 

:unsure:/>/>

 

Hei, Monica! :)

Jeg vet ikke om du har lest i noen av trådene her inne, men dersom du leter litt, finner du helt sikkert en tråd som kan være med på å motivere deg!

Ikke gi opp! Ethvert lite skritt er et skritt på vei mot en sunnere hverdag! Dersom du ikke er vant med å bevege deg, så begynn i det små: ti minutter hjemmefra, og ti tilbake er tjue minutters tur - tenk på det! :)

Det med dårlig økonomi er langt fra lett, vet jeg, men vudèr ditt forbruk på usunne saker opp mot sunnere, så tror jeg du kan klare det.

Eller er mitt råd: IKKE ha godsaker i huset! Men ha bær og frukt i bakhånd dersom suget tar overhånd.

Og drikk masse vann - minst to liter daglig. Drikk for alle del ikke pepsi max eller cola zero - begge deler trigger sulten og ødelegger "kjemien" i kroppen din.

Dersom du vil sende meg en personlig melding er det helt greit - jeg bor på bergenskanten.

Ønsker deg masse lykke til - stå på!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta en titt på tråden min så ser du litt av historien min.

For du er absolutt ikke alene.

 

Sett deg små mål, lag en plan og handlelister og fokuser på at du hver dag skal legge deg med en god følelse i kroppen om at "JA! I dag har jeg hatt en fin Roede-dag"! Små riktige skritt i rett retning gir god mestring, og etterhvert motivasjon! :) Rop ut om jeg kan hjelpe deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest monica_86

Hei, Monica! :)/>

Jeg vet ikke om du har lest i noen av trådene her inne, men dersom du leter litt, finner du helt sikkert en tråd som kan være med på å motivere deg!

Ikke gi opp! Ethvert lite skritt er et skritt på vei mot en sunnere hverdag! Dersom du ikke er vant med å bevege deg, så begynn i det små: ti minutter hjemmefra, og ti tilbake er tjue minutters tur - tenk på det! :)/>

Det med dårlig økonomi er langt fra lett, vet jeg, men vudèr ditt forbruk på usunne saker opp mot sunnere, så tror jeg du kan klare det.

Eller er mitt råd: IKKE ha godsaker i huset! Men ha bær og frukt i bakhånd dersom suget tar overhånd.

Og drikk masse vann - minst to liter daglig. Drikk for alle del ikke pepsi max eller cola zero - begge deler trigger sulten og ødelegger "kjemien" i kroppen din.

Dersom du vil sende meg en personlig melding er det helt greit - jeg bor på bergenskanten.

Ønsker deg masse lykke til - stå på!! :)/>

 

 

jeg har en samboer som vil opp i vekt så vi kan ikke samarbeide å jeg må bare godta litt godis fra hannes side ... jeg har laget meg et fint skjema som jeg skal bruke nå...

 

jeg vil veldig gjerne bli bedre kjent om du ønsker da :)

finner meg på fb under navnet Monica Svendsen ;)

er mer der inne enn her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sundshine

jeg har en samboer som vil opp i vekt så vi kan ikke samarbeide å jeg må bare godta litt godis fra hannes side ... jeg har laget meg et fint skjema som jeg skal bruke nå...

 

jeg vil veldig gjerne bli bedre kjent om du ønsker da :)/>

finner meg på fb under navnet Monica Svendsen ;)/>

er mer der inne enn her :)/>

 

Hei igjen - jeg har sendt deg en personlig melding her inne - se oppe på den røde linjen om du har fått en melding i "innboks".

Det høres flott ut med et skjema - alt som kan hjelpe en selv tror jeg er bra!

At andre spiser godis og ikke en selv, kan en lære å leve med, og heller spise sitt eget "snop", som frukt og bær med kesam osv., - mulighetene er mange. Viktig å se mulighetene og ikke begrensningene, for det er jo så lett å henge seg opp i akkurat det.

Men det er jo fint om andre tar hensyn, og ikke frister og provoserer for mye foran "slankeren" også da.

Igjen lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest monica_86

Hei igjen - jeg har sendt deg en personlig melding her inne - se oppe på den røde linjen om du har fått en melding i "innboks".

Det høres flott ut med et skjema - alt som kan hjelpe en selv tror jeg er bra!

At andre spiser godis og ikke en selv, kan en lære å leve med, og heller spise sitt eget "snop", som frukt og bær med kesam osv., - mulighetene er mange. Viktig å se mulighetene og ikke begrensningene, for det er jo så lett å henge seg opp i akkurat det.

Men det er jo fint om andre tar hensyn, og ikke frister og provoserer for mye foran "slankeren" også da.

Igjen lykke til!

 

 

Jeg har ikke fått brev her inne men tror jeg fikk på eposten ...får jo ikke til å svare på eposten heller :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...