Gå til innhold

17 kg ned i 2014!


Gjest miamjau
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest miamjau

Hei!

 

Nå har pågangsmot, motivasjon, og selvinnsikt funnet meg! Jeg er 28 år og skal ned 17 kg!

 

Jeg skal følge meny 1, er innstilt på at det kommer til å bli beintøft å holde seg på 1300 kcal om dagen, men jeg SKAL klare det. Etterhvert blir forhåpentligvis formen bedre slik at jeg klarer å ha en mer aktiv hverdag.

 

Jeg begynner på kurs i morgen (3 mars). Gleruder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Nå har pågangsmot, motivasjon, og selvinnsikt funnet meg! Jeg er 28 år og skal ned 17 kg!

 

Jeg skal følge meny 1, er innstilt på at det kommer til å bli beintøft å holde seg på 1300 kcal om dagen, men jeg SKAL klare det. Etterhvert blir forhåpentligvis formen bedre slik at jeg klarer å ha en mer aktiv hverdag.

 

Jeg begynner på kurs i morgen (3 mars). Gleruder meg!

 

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest miamjau

Klar for en ny dag.. Dette gikk jo mye lettere enn forventet.. forventet å være sulten og sugen på no søtt.. Eneste utfordringen jeg hadde var å få i meg nok kcal ila dagen..(1300)

 

Når jeg har spist frokost, lunsj og middag skal jeg jo egentlig ikke ha kvelds, men det må jeg spise for å få i meg nok.. Satser på at dagen i dag går like bra! :)

 

Flere som begynte på kurs i går? Jeg går forresten på maxi..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klar for en ny dag.. Dette gikk jo mye lettere enn forventet.. forventet å være sulten og sugen på no søtt.. Eneste utfordringen jeg hadde var å få i meg nok kcal ila dagen..(1300)

 

Når jeg har spist frokost, lunsj og middag skal jeg jo egentlig ikke ha kvelds, men det må jeg spise for å få i meg nok.. Satser på at dagen i dag går like bra! :)/>

 

Flere som begynte på kurs i går? Jeg går forresten på maxi..

 

 

Så bra! syns også dette virker lettere enn hva jeg hadde trodd.

 

Hvorfor skal du ikke ha kvelds?

 

Jeg starter på maxi 11.mars. Er med på et standar kurs 3 ganger først. :)

Hvordan syns du maxi kurset er?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest miamjau

Så bra! syns også dette virker lettere enn hva jeg hadde trodd.

 

Hvorfor skal du ikke ha kvelds?

 

Jeg starter på maxi 11.mars. Er med på et standar kurs 3 ganger først. :)/>/>

Hvordan syns du maxi kurset er?

 

 

Kan vel spise kvelds, var vel mer at i boka sto det at man skal spise frokost, lunsj og middag på meny 1.. Jeg som låser meg helt fast når jeg leser noe. Er jo bare å flytte litt på hva man spiser til de forskjellige måltidene så får man kvelds også:)/>

 

Nå er første uka unnagjort og jeg er overrasket over hvor lett det har gått. Forventet at det skulle bli skikkelig vanskelig og at jeg skulle ha sug etter søtsaker og ting utenom måltidene, men det har jeg altså ikke hatt.. Tror det at jeg nå spiser en skikkelig frokost, lunsj og middag gjør at jeg ikke får det samme typet "suget" som før jeg begynte på GR. Spiser nøtter og frukt utenom måltidene for å få fylt opp det jeg skal ha i meg ila dagen. De første dagene sleit jeg med å få i meg nok mat, da jeg syntes at en skikkelig frokost og lunsj var hardt å få i seg.. men nå går det mye lettere.

Bruker en del tid føler jeg på å veie maten, men det går seg nok til:)

 

Superfornøyd med 1 uke iallefall:) -2,2 kg og -11,5 cm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vel spise kvelds, var vel mer at i boka sto det at man skal spise frokost, lunsj og middag på meny 1.. Jeg som låser meg helt fast når jeg leser noe. Er jo bare å flytte litt på hva man spiser til de forskjellige måltidene så får man kvelds også:)/>/>

 

Nå er første uka unnagjort og jeg er overrasket over hvor lett det har gått. Forventet at det skulle bli skikkelig vanskelig og at jeg skulle ha sug etter søtsaker og ting utenom måltidene, men det har jeg altså ikke hatt.. Tror det at jeg nå spiser en skikkelig frokost, lunsj og middag gjør at jeg ikke får det samme typet "suget" som før jeg begynte på GR. Spiser nøtter og frukt utenom måltidene for å få fylt opp det jeg skal ha i meg ila dagen. De første dagene sleit jeg med å få i meg nok mat, da jeg syntes at en skikkelig frokost og lunsj var hardt å få i seg.. men nå går det mye lettere.

Bruker en del tid føler jeg på å veie maten, men det går seg nok til:)

 

Superfornøyd med 1 uke iallefall:) -2,2 kg og -11,5 cm.

 

 

Jeg trodde alle menyer skulle ha like mange måltider. Men kanskje ikke..

 

Gratuelrer med bra uke :D Det er deilig med en sånn start.

 

Bare husk at du ikke vil gå like raskt ned hver gang.. Jeg ser det nå... 1,6 og 2,7 kg ned de to første ukene. Men nå den tredje uka ser det værre ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest miamjau

Jeg trodde alle menyer skulle ha like mange måltider. Men kanskje ikke..

 

Gratuelrer med bra uke :D/> Det er deilig med en sånn start.

 

Bare husk at du ikke vil gå like raskt ned hver gang.. Jeg ser det nå... 1,6 og 2,7 kg ned de to første ukene. Men nå den tredje uka ser det værre ut...

 

 

I følge boka tolka jeg det til at det ikke var kvelds, men mellommåltider.. Mulig jeg tar feil altså, men har funka iht kcal og alt annet:)

 

Tusen takk HanneFeelgood:) Ja deilig med en slik start. Vet at man går ned raskest i starten, men satser på at cm fortsetter å gå ned selv om man kanskje ikke raser like fort i kg.. Det er i morgen du starter på kurs ja?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I følge boka tolka jeg det til at det ikke var kvelds, men mellommåltider.. Mulig jeg tar feil altså, men har funka iht kcal og alt annet:)

 

Tusen takk HanneFeelgood:) Ja deilig med en slik start. Vet at man går ned raskest i starten, men satser på at cm fortsetter å gå ned selv om man kanskje ikke raser like fort i kg.. Det er i morgen du starter på kurs ja?:)/>

 

CM forsvinner her selv om vekta ikke rører på seg :)

 

I morgen er det kurs ja, Jeg har vært med på tre andre kurskvelder. Men starter med maxikurset i morgen. :) Har du vært på kurs?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest miamjau

CM forsvinner her selv om vekta ikke rører på seg :)/>

 

I morgen er det kurs ja, Jeg har vært med på tre andre kurskvelder. Men starter med maxikurset i morgen. :)/> Har du vært på kurs?

 

 

Er ikke kurs her jeg bor, så tar nettbasert kurs. Funker bra det da jeg har en super veileder og motivatør :) Var veldig skeptisk, men er rask kommunikasjon og personlig oppfølging så da er jeg tilfredstilt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest miamjau

JUHU!!! :)

 

Veier under 70 kg :)

-2,8 kg og -22,0 cm på 2 uker. Må si meg fornøyd med det!

 

Enda like motivert, men denne uka skal jeg bli flinkere å drikke mere vann + at jeg skal begynne å bevege meg mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Gjest miamjau

Uke 4: Superduperfornøyd!!

-4,5 kg og -36,8 kg :D

 

 

Dette går virkelig veien.. Kjekt å endelig ha funnet noe som fungerer for meg. Får enda ikke vært i aktivitet, men det ser ut til å ikke ha så mye å si for meg enda..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...