Gå til innhold

Turkamerater i Oslo


Gjest Lykkeliten86
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest Lykkeliten86

Hei!

Jeg er en jente på 27 år som gikk på Roedekurs da jeg bodde i Trondheim.

Nå har jeg lyst til å gå ned mer på egenhånd og lurer derfor på om noen ønsker å være med?

Hva med gåturer/joggeturer sammen? :)Motivasjon av hverandre er bra!!

//Lykkeliten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
Gjest Bethjensen

Hei!

Jeg er en jente på 27 år som gikk på Roedekurs da jeg bodde i Trondheim.

Nå har jeg lyst til å gå ned mer på egenhånd og lurer derfor på om noen ønsker å være med?

Hva med gåturer/joggeturer sammen? :)Motivasjon av hverandre er bra!!

//Lykkeliten

 

Heisan.Dame på 40 å Skal begynne på kurs nå etter påsken, å kunne godt tenkt meg noen å gå turer eller jogge med.Hvor i Oslo holder du til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bethjensen

Bor på Manglerud jeg,så ikke så langt unna hverandre da vel :)Trådstarter har ikke vært pålogget på en stund,så vi får se om hun kommer på snart da :)/>

Jeg liker å gå turer rundt østensjøvannet på dagtid,siden jeg ikke jobber..Å nå er det jo blitt tørt og fint rundt der også da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor på Manglerud jeg,så ikke så langt unna hverandre da vel :)Trådstarter har ikke vært pålogget på en stund,så vi får se om hun kommer på snart da :)/>/>

Jeg liker å gå turer rundt østensjøvannet på dagtid,siden jeg ikke jobber..Å nå er det jo blitt tørt og fint rundt der også da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bethjensen

Oj da.. ble litt feil har ikke helt koll på hvordan man svarer her.. :)/>

Men.. Jo jeg er med.. kan ikke på dagtid, men rett etter jobb passer fin fint for meg.

 

Blir litt sent for min del på ettermiddagen, da er energien min desverre brukt opp for dagen :)

Det endrer seg nok sikkert etterhvert, men sånn for nå så tror jeg formiddagen passer best for min del.

Kan heller prøve å få til noe litt senere da kanskje :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...