Gå til innhold

Slenger meg på


Anbefalte innlegg

Hei,

 

Dette ser ut som gruppa for meg! Jeg har også fått en wake-up call, nå er jeg ikke bare normalt rund, men har fått problemer med hovne bein. Så for meg er dette like mye livsstilsendring som slankekur

 

Min måte å gjøre det på er å fokusere på hva jeg har lyst til å spise istedenfor det jeg ikke får lov til det. Det siste gjør at jeg går og tenker på sjokolade hele tida. Det gjør at det blir mye frukt og grønt, og som regel noe kveldskos. Kveldskos kan bety yoghurt naturell, av tyrkisk yoghurt typen med eplebiter eller blåbær, det er kjempegodt! Jeg bruker gjerne endel kalorier på fett, fordi jeg ser at det gjør meg mett og at jeg får mer kontroll over søtsuget. Men jeg er ikke noen lavkarbo-forkjemper, men av og til uten :-)

 

Jeg syns også at fett gjør at jeg trenger mindre mellommåltider og at jeg dermed slipper å kjenne på sult og lyst hele tida.

 

På mosjonssida så trener jeg med samboeren, og det hjelper masse! Trener styrke og kampsport. I tillegg har jeg skritteller på telefonen og sikter mot 10000. Det går noen dager, men jeg har ennå ikke nådd 70000 på en uke. Det blir fort et sted mellom 35000 og 50000, og jeg er fornøyd med hver uke som er bedre enn den forrige!

 

Mitt mål er å redusere midjemålet fra 107 cm til 84. Delmål er under 100. Et annet viktig mål er å slutte å være hovem i beina, det har jeg nesten vært i et år nå!

 

Hvordan går det med dere andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...