Gå til innhold

Aksjon "få hodet med!!"


Gjest Asera
 Share

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg melder meg på her, i håp og tro om at det vil hjelpe meg til å få "hodet" med på en vektreduksjon. Hver dag i flere måneder har jeg sagt til meg selv: " Fra og med i morgen skal jeg være flink!" Men, jeg har jo merket at selv om jeg har sagt disse ordene til meg selv, så har ikke den mentale biten av meg vært tilstrekkelig med på planen. Uten at "topplokket" er med, blir det dessverre ingen resultater. Gjennom å dele tanker med dere, på en måte si det "høyt" at jeg ønsker meg ned i vekt, prate med andre enn meg selv om dette, og ha dere å stå til rette for, så håper jeg at det indre drivet i meg vil vekkes! Jeg er født i 1967. Jeg vet hvordan jeg skal gjøre for å slanke meg, har blant annet gått på 3 GR-kurs i mitt voksenliv. Gode resultater hver gang. Sist jeg gikk på kurs, gikk jeg ned tilsammen 18 kg. Nå, med skam å melde, har jeg gått opp igjen 13-14 av dem...( Snakk om å ødelegge for seg selv!!!)

Vekt idag: 70,0 kg. Min trivselsvekt er 56-57 kg. Onsdag blir veiedag for meg. Jeg vet at jeg kan, bare jeg kommer igang!!

Jeg skal komme tilbake med en "framdriftsplan", bare jeg får satt meg litt mere inn i hvordan jeg bruker dette Forumet. :-)

 

Ha en fin uke videre alle sammen, stå på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...