Gå til innhold

Slankekrig resultater uke 11


Samba
 Share

Anbefalte innlegg

Litt seint ute med forrige ukes resultatet grunnet sykdom...

Men her er ukens vinner:

 

1 forandringer - 0,7 kg - 0,92 %

2 Bessa - 0,2 kg - 0,25 %

3 Cheery - 0,1 kg - 0,14 %

4 Sundshine - 0,1 kg - 0,12 %

FatCat X

k66 X

Samba X

 

Gratulerer til forandringer! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fortsatt med, men elektronikken svikter meg..

Formen er ikke super, men venter på innkalling til smerteklinikken.

I dag startet jeg med en morgentur i soloppgang, da tenkte jeg at april må bli min måned, skal jobbe hardt for å gå ned. Dessverre veier jeg fremdeles 105kg... Aldri mer!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:blink: hei :o

her var det OPP EN HEL KILO.hjelp.......

Nå står jeg nesten på stedet hvil eller opp.

Allergimedisin får skylden nå.

 

Sliter jeg også nå, føler jeg jobber og jobber uten resultat! Har vært på nippet til å gi opp hele slankingen, det føles så tungt! Men vi får bare ta oss selv i nakken, vi gir ikke opp! Hvis det vi gjør nå ikke funker må vi ta nye grep! Jeg har prøvd 5:2 dietten, den fungerte ikke! Angrer veldig på at jeg gjorde det for jeg hadde jevn nedgang på GR før det. Nå virker ingenting lenger, jeg går bare opp eller står stille. Men vi gir oss ikke, utholdenhet er nøkkelen så kommer vi i mål til slutt. Så får det heller ta den tiden det tar :) Masse lykke til til deg og alle dere andre slankere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sundshine

Sliter jeg også nå, føler jeg jobber og jobber uten resultat! Har vært på nippet til å gi opp hele slankingen, det føles så tungt! Men vi får bare ta oss selv i nakken, vi gir ikke opp! Hvis det vi gjør nå ikke funker må vi ta nye grep! Jeg har prøvd 5:2 dietten, den fungerte ikke! Angrer veldig på at jeg gjorde det for jeg hadde jevn nedgang på GR før det. Nå virker ingenting lenger, jeg går bare opp eller står stille. Men vi gir oss ikke, utholdenhet er nøkkelen så kommer vi i mål til slutt. Så får det heller ta den tiden det tar :)/> Masse lykke til til deg og alle dere andre slankere!

Vi må IKKE gi oss - never give up! Jevn og langvarig innsats gir best resultater, selv om noen vektplatåer kan virke å vare sinnsykt lenge, og være seige og frustrerende å være på - uuusj!

Kjenner det på egen kropp akkurat nå, at det går trått, men nekter definitivt å gi meg, for denne gangen er det JEG som skal vinne over kiloene og badevekten!!

Kommer tilbake med registrering i morgen tidlig, uansett resultat.

Heia oss! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spurte pent i uke 8 om å få være med men så ble bare alt glemt.... men tusen takk hiver meg med fra nå :D/> startvekt 95.5 kg i morges. Når veier dere/rapporterer inn vekt?

 

Hei guugu!

 

Vi veier oss mandag eller tirsdag. Onsdag går også men da må du rapportere tidlig siden jeg vanligvis legger ut resultatet denne dagen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint at du er tilbake samba:) å, så kjekt å få resultater:) Ikke det at det spiller noe rolle men jeg gikk ned 1,4 og ikke 0,7, men er uansett veldig fornøyd:)

 

Denne uken ble det 74.5 så alt i alt fornøyd akkurat nå:)

 

Vi må ikke gi oss, sammen skal vi klare dette og du gjør en god jobb samba som holder oversikten:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sundshine

Ned 200 gram, til 83,8.

Er fornøyd så lenge det er nedgang, og jeg vet at innsatsen har vært god. Resultatet viser seg nok etter hvert - og så "lett" som dette har jeg ikke vært på lenge - jippi. :D

Stå på, folkens! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:rolleyes:/> det vi trenger her på tråden er kanskje et bestemt matopplegg med + - alt etter hvilken aktivitetsnivå vi er på.kan det funke for alle sammen tro?

5:2 kuren funka ikke her heller.

 

selv skal jeg ligge på 1300 max 1400 kcal pr dag,det er pga alder 56. 1600 er for mye.

 

kom med synspunkter på dette ang matinntak dere :D/>

 

Alle her ønsker en litt lettere sommer?

 

tenk hardt på dette så høres vi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sundshine

Bessa, jeg ser hva du sier, men vet ikke helt om jeg er enig med deg, jeg...

Vet at mange "fusker" med både dette og hint av kurer i matveien, men jeg tror faktisk ikke noe annet enn vanlig, sunt kosthold er veien å gå.

Derfor har jeg troen på GR-kostholdet; litt av alt, men ikke overdrive.

 

Jeg er en av de heldige som aldri har hatt noen form for spiseforstyrrelse, men "bare" har vært alt for glad i god mat, og er oppdratt til å spise for sjelden og for mye (samt har fått mat som belønning):o

Da blir en som voksen for opphengt i god mat, og spiser for mye, og dessverre alt for sjelden i forhold til det som er sunt. Og vi har "kost" oss for mye med noe godt til kaffen i mange år her hos meg...

 

Jeg er også passert 50, og skulle ligge på 1600 da jeg gikk kurs i vinter. Har mistet noen få kilo, og har nå lagt meg mellom 1300 og 1600 - ligger for det meste mellom 1300 og 1400 per dag, og beveger meg litt hver dag. Er nøye med å registrere alt, inkludert eventuelle utskeielser og ekstra kalorier. Og har bevisst holdt meg unna alkohol de fleste ukene.

Skal jeg ha nedgang, må jeg skygge unna vin og øl, samt masse unødvendige kalorier, som å fråtse når det kommer kake-kalas og/eller snopeskåler. Det har egentlig gått greit, fordi jeg ser at et par hundre kalorier ekstra èn dag, ikke gjør utslag på vekten.

Det er den jevne "kosematen" som ødelegger for meg, for 100-150 kalorier til kaffen hver dag, blir faktisk 700-1000 i løpet av en uke... :unsure:

Så "alle bekker små" kan ødelegge mye hvis en ikke aner hva en putter i munnen til daglig.

Nå tar jeg en bit med noen godt til kaffen en gang i blant, og spiser snop eller kake kun om lørdagen - eller i kaka-kalas - og for meg en det stooor forbedring fra tidligere. Bevisstgjøring, heter det kanskje?

Og kurslederen min anbefalte å skygge unna søte påleggssorter, og det har jeg gjort, og savner det ikke.

Blir jeg ekstra sulten, kjører jeg på med ja-grønnsaker eller cottage cheese, og det går som oftest greit, dersom jeg ikke ha gått for lenge uten mat.

Men det var min mening, og andre kan ha andre erfaringer og andre meninger.

Og dette innlegget ble alt for langt - men skitt au, jeg poster likevel.

 

Stå på, alle sammen - til slutt er vi blitt mindre! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint at du er tilbake samba:) å, så kjekt å få resultater:) Ikke det at det spiller noe rolle men jeg gikk ned 1,4 og ikke 0,7, men er uansett veldig fornøyd:)

 

Denne uken ble det 74.5 så alt i alt fornøyd akkurat nå:)/>

 

Vi må ikke gi oss, sammen skal vi klare dette og du gjør en god jobb samba som holder oversikten:)

 

Hei forandringer:)

Grunnen til at jeg hadde ført opp 0,7 var at du ikke hadde registrert vekt uken før. Når vi står over en uke eller to deler jeg nedgangen på antall uker siden siste veiing. Det har jeg gjort på alle, da blir det mest rettferdig syns jeg... Tar gjerne en diskusjon på det hvis dere er uenige?

Hvis du har rapportert om stillstand den foregående uken uten at jeg har fått det med meg beklager jeg! Fint at dere gir beskjed når det er noen feil i resultatlisten, kan gå litt fort i svingene av og til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei forandringer:)

Grunnen til at jeg hadde ført opp 0,7 var at du ikke hadde registrert vekt uken før. Når vi står over en uke eller to deler jeg nedgangen på antall uker siden siste veiing. Det har jeg gjort på alle, da blir det mest rettferdig syns jeg... Tar gjerne en diskusjon på det hvis dere er uenige?

Hvis du har rapportert om stillstand den foregående uken uten at jeg har fått det med meg beklager jeg! Fint at dere gir beskjed når det er noen feil i resultatlisten, kan gå litt fort i svingene av og til :)/>

 

 

Hei Samba:)

Det går helt fint slik du har gjort det. Synes du er kjempeflink og flott at du regner ut hver uke :)

Jeg meldte om stillstand, men alt for sent da hadde du nok allerede regnet ut så bare la det stå som det er:)

Nå må vi bare stå på så klarer vi dette sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...