Gå til innhold

Kan jeg klare det ?


Gjest Asera
 Share

Anbefalte innlegg

Søndag kveld, ny uke i morgen. De optimistiske og kreative tankene som var tilstede for et par dager siden, troner ikke like sterkt nå. :( Men, jeg må, jeg må, jeg MÅ komme ordentlig igang nå!! Drahjelp søkes! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette klarer du! Ta en dag om gangen, har du et lite tilbakesteg så ta lærdom av det og se hva du kanskje kan gjøre annerledes neste gang sjansen byr seg :) Jeg sliter selv med motivasjonen, men denne gangen SKAL jeg være strengere med meg selv. Jeg har tidligere vært dronningen av unnskyldninger, dette er noe jeg har satt meg som mål å jobbe med.

 

Ikke vær redd, DETTE KLARER DU!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette klarer du! Ta en dag om gangen, har du et lite tilbakesteg så ta lærdom av det og se hva du kanskje kan gjøre annerledes neste gang sjansen byr seg :)/> Jeg sliter selv med motivasjonen, men denne gangen SKAL jeg være strengere med meg selv. Jeg har tidligere vært dronningen av unnskyldninger, dette er noe jeg har satt meg som mål å jobbe med.

 

Ikke vær redd, DETTE KLARER DU!

Hei, og tusen takk for kommentaren din! Det hjelper og gir et nytt puff! :-) Stå på du også, - klart vi klarer dette!!! Og, det er som du sier: Noe av løsningen ligger i å være mer disiplinert. Staere og strengere med seg selv! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søndag kveld, ny uke i morgen. De optimistiske og kreative tankene som var tilstede for et par dager siden, troner ikke like sterkt nå. :(/> Men, jeg må, jeg må, jeg MÅ komme ordentlig igang nå!! Drahjelp søkes! :)/>

Klart du kan!!!! Vi kan hva vi vil!!! Jeg setter meg små mål fra tid til tid... Feks en bursdag.... Til det skal jeg klare feks 1-2 kg!!! :) så feks til påske..... Og så kommer PåSkA.... Da må målet bli å holde vekta! Akkurat nå er målet mitt å nå 65 kg til en russereunion vi skal ha i mai. Da har jeg ca 2 kg til det.... :D det er tungt å komme i gang, i know! Men når man vell har komt gjennom første uka, så går det glattere! B) lykke til. Dette klarer du!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...