Gjest hildepabilde Skrevet April 7, 2014 Rapporter Share Skrevet April 7, 2014 Har nå meldt meg på nettkurs og begynner denne uka. Gleder meg til å starte. Nå får det være nok. Er 166 cm høy og veier 106. Så håper noen av kg er borte til sommeren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Krusmynte Skrevet April 7, 2014 Rapporter Share Skrevet April 7, 2014 Hei og velkommen! Tenker du skal klare å kvitte deg med mange kilo før sommeren, jeg. Lykke til på kurs! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest hildepabilde Skrevet April 8, 2014 Rapporter Share Skrevet April 8, 2014 Takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest loevetann Skrevet April 9, 2014 Rapporter Share Skrevet April 9, 2014 Lykke til på veien mot et lettere liv, dette skal du klare , tommelen opp for deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest hildepabilde Skrevet April 10, 2014 Rapporter Share Skrevet April 10, 2014 Takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest hildepabilde Skrevet April 16, 2014 Rapporter Share Skrevet April 16, 2014 Da har jeg gått ned 2,2 kg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest FrøkenK Skrevet April 20, 2014 Rapporter Share Skrevet April 20, 2014 Hurra 👠Så flink du har vært! Jeg har samme utgangspunkt som deg, men har som mål å ned 35 kg. Kommer til å stikke innom tråden din å følge med deg 😊 Jeg har gått ned 1,5 kg denne uka 😊 Lykke til! Klem fra Frøken K Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest hildepabilde Skrevet April 20, 2014 Rapporter Share Skrevet April 20, 2014 Så bra. Gratulerer med nedgang. Koselig at du stikker innom. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå