Gå til innhold

Første gang med Grete Roede!


Gjest LinnKJ
 Share

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg er en jente på 25 år som akkurat ble medlem og skal på mitt første Grete Roede kurs i mai.

 

Etter å være overvektig hele mitt liv har jeg nå nådd bunnpunktet med en selvtillit som hviler under min store vekt og ikke helt klarer å se lyset. Så etter et sammenbrudd så bestemte jeg meg for at nå er det nok. Så jeg bestilte time hos legen som skal henvise meg videre til psykolog og meldte meg inn her. Samtidig som jeg skal slenge på en personlig trener! Jeg har ikke ord for hvor mye jeg gleder meg til å starte og håper virkelig dette er rette stedet for meg. Det er virkelig inspirerende å lese alle suksesshistoriene her. Har også en mor som gikk ned 15 kg på dette kurset.

 

Jeg må ned i hvert fall 60 kg så vet jeg har en lang vei foran meg, som jeg er villig til å ta. Jeg gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hildepabilde

Hei og velkommen hit! Vært medlem her ganske lenge men har ikke vært noe særlig aktiv før nå. Meldte meg på mitt første kurs jeg og. Tok nettkurs. Så første gang jeg tar Grete Roede kurs. Lykke til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og velkommen hit! Vært medlem her ganske lenge men har ikke vært noe særlig aktiv før nå. Meldte meg på mitt første kurs jeg og. Tok nettkurs. Så første gang jeg tar Grete Roede kurs. Lykke til! :)/>

 

 

Tusen takk, og lykke til til deg også!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest loevetann

Hei!

 

Jeg er en jente på 25 år som akkurat ble medlem og skal på mitt første Grete Roede kurs i mai.

 

Etter å være overvektig hele mitt liv har jeg nå nådd bunnpunktet med en selvtillit som hviler under min store vekt og ikke helt klarer å se lyset. Så etter et sammenbrudd så bestemte jeg meg for at nå er det nok. Så jeg bestilte time hos legen som skal henvise meg videre til psykolog og meldte meg inn her. Samtidig som jeg skal slenge på en personlig trener! Jeg har ikke ord for hvor mye jeg gleder meg til å starte og håper virkelig dette er rette stedet for meg. Det er virkelig inspirerende å lese alle suksesshistoriene her. Har også en mor som gikk ned 15 kg på dette kurset.

 

Jeg må ned i hvert fall 60 kg så vet jeg har en lang vei foran meg, som jeg er villig til å ta. Jeg gleder meg!

 

Sender deg mange lykkeønskninger :) Jeg skal også ned i hvert fall 60 kg, så vi har et noenlunde likt utgangspunkt. Vi får støtte hverandre ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sender deg mange lykkeønskninger :)/> Jeg skal også ned i hvert fall 60 kg, så vi har et noenlunde likt utgangspunkt. Vi får støtte hverandre ;)/>

 

"Godt" å høre at jeg ikke er alene, sender masse lykkeønskninger tilbake:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...