Gå til innhold

Prøver igjen.....


Gjest FrøkenK
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest FrøkenK

Vekten har blitt en evig kamp i livet mitt. Har tapt, men nå er jeg klar for å kjempe tilbake.

Har slitt med sykdom og vekten har listet seg på. Nå er det nok og nå skal jeg sette inn støtet.

Kroppen min er ikke så lykkelig for tiden, så kampen kommer til å ta litt tid, men jeg skal klare det!

Jeg skal ned 35 kg.

 

Er det noen andre her som starter i disse tider? Hadde vært gøy å følge hverandre :)/>

 

Hilsen Frøken k

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FatFuneral

Vekten har blitt en evig kamp i livet mitt. Har tapt, men nå er jeg klar for å kjempe tilbake.

Har slitt med sykdom og vekten har listet seg på. Nå er det nok og nå skal jeg sette inn støtet.

Kroppen min er ikke så lykkelig for tiden, så kampen kommer til å ta litt tid, men jeg skal klare det!

Jeg skal ned 35 kg.

 

Er det noen andre her som starter i disse tider? Hadde vært gøy å følge hverandre :)/>/>

 

Hilsen Frøken k

 

Hei Frøken k:)

 

Jeg starter opp på nytt igjen med blanke ark nå i dag/morgen for ørttene gang!;)Vekten har vært en evig kamp her også hele mitt liv,men nå vil jeg virkelig ikke mer. Ble mamma i 2012,og jeg nekter å forbli hu kjukke mamman som ikke orker å leke med barna sine!:(

Jeg har 40,9 kg igjen til trivselsvekt,og 5,9 igjen til mitt første delmål:) Har valgt å ikke har for store del mål,pga det aldri har fungert i lengden før. Jeg vil veldig gjerne være med å følge hverandre:)

 

Håper vi kan være her for hverandre og støtte og komme med råd og motivasjon for hverandre!:)

jeg selv har veie dag hver mandag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FrøkenK

Hei!

 

Jeg har valgt meg veiedag på søndager. Skal bli utrolig spennende å følge deg 😊, alltid godt å være flere.. Er jo ikke alle som forstår utfordringene og vanskene med å sette igang en så stor prosess.

Jeg skal virkelig stå på denne gangen, er så glad for at jeg har noen å dele gleder og sorger med 😊

 

Klem fra frøken k

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FatFuneral

Hei!

 

Jeg har valgt meg veiedag på søndager. Skal bli utrolig spennende å følge deg 😊, alltid godt å være flere.. Er jo ikke alle som forstår utfordringene og vanskene med å sette igang en så stor prosess.

Jeg skal virkelig stå på denne gangen, er så glad for at jeg har noen å dele gleder og sorger med 😊

 

Klem fra frøken k

 

Takk det samme:) Jeg har bestemt meg for å gi alt denne gangen også! Starter nesten opp nå litt på pur F,er jo påske strax,og jeg har en tanke om at vi jeg klarer meg helskinnet gjennom den uten for mye dritt mat og godtteri,så klarer jeg alt!;) hehe! Veide meg i dag,og var ikke særlig glad. Blir vel til å legge ut neste mandag 21 april nedgangen/oppgangen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FrøkenK

Kjenner at påsken kommer til å bli en utfordring, men nå er vi i alle fall igang 😊

Jeg kommer til å poste hvordan det har gått til søndag. Kjenner det er litt skrekkblandet fryd involvert her 😊

I påska kommer jeg til å jobbe med å få rutiner i måltidene, jeg har ikke vært noe flink til å spise regelmessig, håper jeg kar klart å snu det i løpet av denne uka.

 

Klem frøken K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FatFuneral

Kjenner at påsken kommer til å bli en utfordring, men nå er vi i alle fall igang 😊

Jeg kommer til å poste hvordan det har gått til søndag. Kjenner det er litt skrekkblandet fryd involvert her 😊

I påska kommer jeg til å jobbe med å få rutiner i måltidene, jeg har ikke vært noe flink til å spise regelmessig, håper jeg kar klart å snu det i løpet av denne uka.

 

Klem frøken K

 

Detta skal vi klare!! :D Jeg har veldig trua på oss begge to!

Her har det gått bra med kostholdet i dag,fått trent 30 også:) Skulle gjerne ha fått til 1 time,men nå må jeg ikke ta meg vann over hode med en gang.da ender jeg opp som alltid med å gå lei:) Helt sykt hvor dårlig formen blir på kort tid! Skulle prøve med på ett treningsprogram som jeg har gjennomfør mange ganger. Nesten så det begynte å bli for lett. men i dag klarte jeg ikke fullføre engang:( Så 2 måneder uten trening og dritt mat og godis gjør sitt på kroppen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FrøkenK

Hei!

 

Håper det har gått greit i påsken med deg 😊.

Jeg har syntes det har vært veldig vanskelig å holde meg unna alt påskesnopet... Det har jeg heller ikke klart 😔.

Når det er sagt så har jeg klart å spise regelmessig og drukket mye vann. Hurra!

I dag er min veiedag og jeg har gruer meg til denne dagen... Til min store overraskelse har jeg gått ned 1,5 kg! Er så lykkelig nå!

Nå er det bare et par dager til hverdagen setter inn, og da blir det lettere å holde styr på kostholdet.

 

Klem fra Frøken k

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Gjest linnselus

Heisann!

Nå skal jeg ha et veldig seriøst forsøk på å nå trivselsvekten min. Har bestemt meg for å klare det denne gang! Mitt mål er å gå ned 32 kg.. det kan bli hardt og jeg kjenner jeg må være litt streng med meg selv.

Jeg har gått på to roede-maxi på rad. fungerte veldig bra og jeg gikk ned 13 kg. etter jeg sluttet skulle jeg fortsette på egenhånd. det funket dårlig og jeg har gått opp nesten 16kg igjen.

mine veiedager vil være lørdag.. da kan jeg gi meg selv en liten belønning om kvelden hvis uken har vært bra:)

mine største problem er ikke middag og 'vanlig' mat.. men snop og brus. så dette må kuttes helt med unntak av spesielle anledninger.

jeg var veldig aktiv før og i kjempe god form, nå er den så dårlig at det er nesten flaut å trene. men jeg må begynne et sted og har faktisk trent 40minutter i dag:)

spennende å se hvordan det går med dere andre som skriver her:) håper på litt motivasjon, jeg trenger det:) så... 32kg til målet er nådd og 9kg til første delmål:)

 

hilsen linnselus

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FatFuneral

Hei!

 

Håper det har gått greit i påsken med deg 😊.

Jeg har syntes det har vært veldig vanskelig å holde meg unna alt påskesnopet... Det har jeg heller ikke klart 😔.

Når det er sagt så har jeg klart å spise regelmessig og drukket mye vann. Hurra!

I dag er min veiedag og jeg har gruer meg til denne dagen... Til min store overraskelse har jeg gått ned 1,5 kg! Er så lykkelig nå!

Nå er det bare et par dager til hverdagen setter inn, og da blir det lettere å holde styr på kostholdet.

 

Klem fra Frøken k

 

Hei! har ikke hatt nett på en stund nå! så beklager sent svar:( Her går det rett og slett dritt.. Jeg er flink på treningsddelen,men kostholdet har jeg virkelig ingen styr på når jeg skeier ut! jeg prøver og feiler og prøver å feiler. Dritt lei nå. PRØVER IGJEN!!!! Mandag,nye muligheter osv ikke sant? ;) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FatFuneral

Heisann!

Nå skal jeg ha et veldig seriøst forsøk på å nå trivselsvekten min. Har bestemt meg for å klare det denne gang! Mitt mål er å gå ned 32 kg.. det kan bli hardt og jeg kjenner jeg må være litt streng med meg selv.

Jeg har gått på to roede-maxi på rad. fungerte veldig bra og jeg gikk ned 13 kg. etter jeg sluttet skulle jeg fortsette på egenhånd. det funket dårlig og jeg har gått opp nesten 16kg igjen.

mine veiedager vil være lørdag.. da kan jeg gi meg selv en liten belønning om kvelden hvis uken har vært bra:)

mine største problem er ikke middag og 'vanlig' mat.. men snop og brus. så dette må kuttes helt med unntak av spesielle anledninger.

jeg var veldig aktiv før og i kjempe god form, nå er den så dårlig at det er nesten flaut å trene. men jeg må begynne et sted og har faktisk trent 40minutter i dag:)

spennende å se hvordan det går med dere andre som skriver her:) håper på litt motivasjon, jeg trenger det:) så... 32kg til målet er nådd og 9kg til første delmål:)

 

hilsen linnselus

 

Masse lykke til!:D

 

Jeg er ikke helt fornøyd med åssen det går her.jeg gir så alt for fort opp.og lager unnskyldinger for meg selv så jeg tar de enkleste og som regel de dummeste valgene når det kommer til kosthold. I morgen er det mandag,da er det full skjerping!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Akinom94

Vekten har blitt en evig kamp i livet mitt. Har tapt, men nå er jeg klar for å kjempe tilbake.

Har slitt med sykdom og vekten har listet seg på. Nå er det nok og nå skal jeg sette inn støtet.

Kroppen min er ikke så lykkelig for tiden, så kampen kommer til å ta litt tid, men jeg skal klare det!

Jeg skal ned 35 kg.

 

Er det noen andre her som starter i disse tider? Hadde vært gøy å følge hverandre :)/>/>

 

Hilsen Frøken k

 

 

Jeg begynte igår. Skal ned 37kg, og vil gjerne være her for å støtte deg! Vet hvor viktig støtte er..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FrøkenK

Så gøy vi er flere som har ca samme mål.

Vi har i alle fall felles hovedmål: Å lykkes 😊

Jeg har hatt ei innmari dårlig uke med slurving med måltider og lite trening. Men jeg har ikke gått opp i vekt i alle fall... Sto på stedet hvil denne uk! Er veldig spent på resultatet til søndag..

Synes det er veldig vanskelig med lunch. Er ikke så glad i brød..... Er det noen som har noen gode tips som metter en stund?

 

Klem fra frøken k

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FrøkenK

Jeg begynte igår. Skal ned 37kg, og vil gjerne være her for å støtte deg! Vet hvor viktig støtte er..

 

Dette skal vi klare 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FrøkenK

Hei! har ikke hatt nett på en stund nå! så beklager sent svar:( Her går det rett og slett dritt.. Jeg er flink på treningsddelen,men kostholdet har jeg virkelig ingen styr på når jeg skeier ut! jeg prøver og feiler og prøver å feiler. Dritt lei nå. PRØVER IGJEN!!!! Mandag,nye muligheter osv ikke sant? ;)/> hehe

 

Der var du ja 😊

Ikke gi opp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FrøkenK

Masse lykke til!:D/>

 

Jeg er ikke helt fornøyd med åssen det går her.jeg gir så alt for fort opp.og lager unnskyldinger for meg selv så jeg tar de enkleste og som regel de dummeste valgene når det kommer til kosthold. I morgen er det mandag,da er det full skjerping!:)/>

Godt vi er flere som kan motivere hverandre 😊 dette klarer vi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...