Gå til innhold

Ned 20-30kg lørdag 4.mars


Gjest trinny

Anbefalte innlegg

Gjest trinny

Hei folkens!

 

Idag er det ett deilig vær her; så det er bare å komme seg ut:) Matdagboken er i ferd med å bli fylt ut, så det blir lettere å holde kcal inntaket som jeg skal. Da unngår jeg slike overspisings blemmer, og kan heller få planlagt når og hvor jeg velger å bruke kosemerkene. For kose oss litt må vi inne mellom;)

 

Ha en fin dag!

Trinny;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smukkeline

Ja, i dag er det helt nydelig vær selv om det er litt kaldt. Driver å motiverer meg til å gå en skikkelig langtur med barnevogn for å samle enda flere trimpoeng. I går ble det nemlig ikke noen. Deilig med litt frisk luft også. Kanskje jeg rett og slett bare skal hoppe i det :)

 

Er skikkelig motivert om dagen, og belønningen i går på minus 1,5 kg var virkelig strålende. Håper det fortsetter sånn..ned..ned...ned. Fører opp alt jeg skriver om dagen, og det er jammen meg mye mat i 1600 kcal :) Har gått ned 7,5 kg nå og har igjen 24 kg. Tenker som så - Nå har jeg gått ned 7,5 kg og skal da klare 7,5 kg til. Da har det blitt 15 kg!! Og selv om jeg ikke klarer alle 24 før sommeren vil jeg uansett være mye lettere enn da jeg startet. Håper å nå målet innen jul i alle fall. 15 til St. Hans og de siste 9 til jul.

 

Smukkeline :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trinny

Smukkeline; du er så flink om dagen! At du holder på motivasjonen over tid er det som er mest imponerende! Kanskje vi på denne siden skulle starte en sykkel konkuranse? Legge inn x-antall km vi sykler, og se hvor mye det blir tilsammen.. Jeg er bare i startgropa; og sykler ikke mange km av gangen, men kan bidra litt;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smukkeline
Smukkeline; du er så flink om dagen! At du holder på motivasjonen over tid er det som er mest imponerende! Kanskje vi på denne siden skulle starte en sykkel konkuranse? Legge inn x-antall km vi sykler' date=' og se hvor mye det blir tilsammen.. Jeg er bare i startgropa; og sykler ikke mange km av gangen, men kan bidra litt;)[/quote']

 

Det høres ut som en god ide :) Skal vel sykle i morgen igjen tenker jeg. I dag skal jeg gå..

 

Det er mye takket være dere her inne og disse sidene som gjør at jeg holder motivasjonen oppe. Premien er vektnedgang. VIL ha ny sommergarderobe i år :) Har mye klær i skapet som vil passe etterhvert som jeg går ned. Jeg har nemlig alltid tenkt slik - æsj jeg kjøper denne bukse/skjørtet det vil jo passe om jeg bare går ned litt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smukkeline
Jeg har nå syklet 7' date='4 km:) På 25minutter og det letteste giret, Men strålende fornøyd:):)[/quote']

 

Grattis med tilbakelagt 7,4 km. Kjempeflink er du :)

 

Smukkeline

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flinke dere er. Spesielt at dere er så utholdende på trim.

 

Er fornøyd med vektnedgangen denne uka, 3 kg. Samtidig vet jeg at dette er fordi det er første uka, at det er for mye og at vekta sannsynlig kommer til å stå stille neste uke. Har det slik at jeg går fort ned i starten for så å stoppe helt opp eller gå litt opp seinere. Hadde egentlig håpet på en mer jevn nedgang slik at jeg kunne slippe smellen om noen uker.

 

Det er ikke noe trening, men jeg hinker rundt. Er så lei av krykkene at jeg kunne kasta dem. Torsdag skal gipsen av, gjett om jeg gleder meg.

 

Ha en aldeles fortreffelig lørdag alle sammen. Kos dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ebelle

Hei,

jeg skal også ned 20 kilo til sammen. Har startet for fullt med trening nå og satser på å nå målet innen jul og senest innen jeg står brud neste sommer. Delmålene nå er 5 kilo til påske og nye 5 innen 17. mai. Mulig det er for ambisiøst?

Jeg har veiedager tirsdag og er spent nå etter å ha sanket MASSE trimpoeng denne uka. Satser bredt når det gjelder trim, 1 time squash i uka + 1 lang gåtur med ei venninne i uka. I tillegg bruker jeg Eyetoy Kinetic og Aerolates DVD og Inch Loss Pilates DVD. Så får vi se om det gir resultater.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smukkeline
Jeg har nå syklet 7' date='4 km:) På 25minutter og det letteste giret, Men strålende fornøyd:):)[/quote']

 

Da har jeg tatt morgensyklingen - 11,4 km på 30 min. Din tur... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trinny
Da har jeg tatt morgensyklingen - 11' date='4 km på 30 min. Din tur... :)[/quote']

 

Skal vi starte egen link under trim og trening? Jeg tar utfordringen jeg!

Men du sykler jammen meg raskt- du må ha en super kondis!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smukkeline
Skal vi starte egen link under trim og trening? Jeg tar utfordringen jeg!

Men du sykler jammen meg raskt- du må ha en super kondis!

 

Gjør gjerne det, Trinny :)

 

smukkeline

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...