Gå til innhold

Fettet skal bort og skråtten skal strammes =)


Gjest AnnS
 Share

Anbefalte innlegg

Hei og hå =)

 

Jeg er ei jente som nettopp har fylt 26 år som skal ned 10-12 kg. Helst så fort som mulig ;)

 

Dette skal jeg gjøre med sunt kosthold (grete roede) og trening.

 

Startvekt er 66 kg. Grøss.

 

Trivselsvekt er 52-55. Jeg har ikke veid dette siden jeg fikk barn så kan jo hende jeg trives i en annen vekt nå etter to barn.

 

Om noen ønsker og hive seg på så blir jeg veldig glad =) Jo flere, jo lettere sies det ;)

 

Jeg bor på Raufoss så om noen vil trene så rop ut =D Jeg har hund så er ofte ute i skaugen =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest wallflower

hei!

 

jeg er 25, veier også 66, vil også ned ca 10 kg! så stas å finne en sånn som deg her! starta i går..:)

 

tenker selv at jeg vil veie 56-58 kg et sted - satser på å få litt muskler også, og erfaring tilsier at jeg ser så skranglete ut hvis jeg blir særlig lettere enn det. jeg håper å klare å bli fit&fabulous med kaloriunderskudd og styrketrening frem til medio august, det skal bli en effektiv sommer..:) starta i går, så foreløpig er motivasjonen på topp!

 

holder til i oslo selv, det er jo litt langt unna raufoss treningsmessig, men håper du finner en annen treningskamerat nærmere. motivasjonen økes jo litt da! enn så lenge blir jeg gjerne med her på tråden.

 

 

hva er strategien din da? skal det trenes også, eller er det først og fremst turgåing og å spise mindre du satser på per nå? :) har du sett for deg noen tidshorisont?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei!

 

jeg er 25, veier også 66, vil også ned ca 10 kg! så stas å finne en sånn som deg her! starta i går..:)/>

 

tenker selv at jeg vil veie 56-58 kg et sted - satser på å få litt muskler også, og erfaring tilsier at jeg ser så skranglete ut hvis jeg blir særlig lettere enn det. jeg håper å klare å bli fit&fabulous med kaloriunderskudd og styrketrening frem til medio august, det skal bli en effektiv sommer..:)/> starta i går, så foreløpig er motivasjonen på topp!

 

holder til i oslo selv, det er jo litt langt unna raufoss treningsmessig, men håper du finner en annen treningskamerat nærmere. motivasjonen økes jo litt da! enn så lenge blir jeg gjerne med her på tråden.

 

 

hva er strategien din da? skal det trenes også, eller er det først og fremst turgåing og å spise mindre du satser på per nå? :)/> har du sett for deg noen tidshorisont?

 

 

Yey =D Ett svar =D

 

Jeg vil trene styrke og få strammet opp kroppen. Så kommer til og løpe/jogge for kondisjonen sin del og styrke for og bli sterkere. Motivasjonen er på topp her og =) Jeg startet på tirsdag så har spist sunt i hele 3 dager nå =P Hoho.

 

Jeg vil få i meg mindre kalorier, men mer mat. Om du skjønner ;) Så skal spise mye salat, grønnsaker, egg, kylling, sjømat, korn og slikt =)

 

Jeg er veeeldig sjokoman, så det blir min største utfordring. Tar eplesidereddik med krom for og dempe søtsuget. Tar også CLA nå som jeg trener styrke.

 

Sukkererter har blitt min nye favoritt, de som Coop har. De som er "flatpakket" er ikke no gode syns jeg. Bare ett tips fra meg =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest wallflower

haha! alt går bra i noen dager i alle fall! (y) ;)

 

helt enig med sjokolade. gud, jeg elsker sjokolade. har innvilget meg lov til å spise en sånn tigrams minisjokolade med premium hver dag. vi får se om det funker... føler du at krom og sånt virker da?

 

er også stor fan av de crispy sukkerertene der! liker også veldig godt oppskårne grønnsaker, gjerne med en god dip til! eller pasjonsfrukt. prøver å overbevise meg selv om at det er like stas som smågodt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...