Gå til innhold

Noen i Gjesdal?


Gjest Kansjøl!
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest Kansjøl!

Begynner snart på nettkurs, og tenker det hadde vært supert å ha noen i nærheten å gå turer med, eller bare prate med. Enten for å dele gleder, eller motivere hverandre. Føler jeg har en lang vei å gå (vil ned ca. 12 kg), og strever foreløpig litt med motivasjonen. Men vet at jeg vil ha det bedre om jeg kommer meg litt opp av sofaen og kutter all sjokoladepisingen! Håper du finnes her i nærheten sm vil gå veien sammen med meg. Både billedlig og bokstavlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Gjest Kansjøl!

Heisann

ja eg bur på Ålgård å sga begynna på kurs på tirsdag.grete roede standard.

 

kor i Gjesdal bur du??

 

Så bra!

Så spennende at du snart skal i gang! Kan oppmuntre med at det har vært en veldig positiv opplevelse for min del å komme i gang. Rett og slett kjekt! (Foreløpig i alle fall.)

Jeg bor på Ålgård. Opstad. Hadde vært supert om du bor i gangavstand... Og du treffer kanskje andre på kurset også!? Eller er det nettkurs du også starter på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest monicabyberg

Så bra!

Så spennende at du snart skal i gang! Kan oppmuntre med at det har vært en veldig positiv opplevelse for min del å komme i gang. Rett og slett kjekt! (Foreløpig i alle fall.)

Jeg bor på Ålgård. Opstad. Hadde vært supert om du bor i gangavstand... Og du treffer kanskje andre på kurset også!? Eller er det nettkurs du også starter på?

 

 

skal ikke gå på nettkurs,dette er vanlig kurs med kursleder og kurskvelder :)

ja treffer nok flere på kurset ja!

Jeg bor ikke langt fra rasteplassen.fiskebekk.helt nede ved veien :)

Opstad er der med sparen eller??

 

Kan jeg spørre hvor gammel du er?:)

 

Monica

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kansjøl!

skal ikke gå på nettkurs,dette er vanlig kurs med kursleder og kurskvelder :)/>

ja treffer nok flere på kurset ja!

Jeg bor ikke langt fra rasteplassen.fiskebekk.helt nede ved veien :)/>

Opstad er der med sparen eller??

 

Kan jeg spørre hvor gammel du er?:)/>

 

Monica

 

Borte med Spar, ja. Nærmer meg visst 40... Skylder en del av kiloene på to barn, er ellers nokså ung til sinns!

Vi kan jo se hvordan det blir når kurset ditt har startet. For min del er det nok trimmen

som blir utfordringen fremover...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest monicabyberg

Borte med Spar, ja. Nærmer meg visst 40... Skylder en del av kiloene på to barn, er ellers nokså ung til sinns!

Vi kan jo se hvordan det blir når kurset ditt har startet. For min del er det nok trimmen

som blir utfordringen fremover...

 

 

ok:)hvor pleier du å gå tur??ja trimmen sdom er verst her også.er spent på kursstart i morgen :)

40 er da ingen alder;)blir 31 jeg i år.har et barn som blir 16 mnd nå i mai :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...