Gå til innhold

FUS ned ti kg!


Anbefalte innlegg

Gjest Bride2013

Hei

Jeg vil være med😊😊

 

Jeg har på mitt tyngste veid 81,5, ca januar måned, bestemte meg for å gjøre noe med det, og veier idag 73 kg, grunnen til at jeg har gått ned er sykdom og i perioder kontrollert hva jeg putter i munnen. Har ikke vært flink på treningsfronten.

 

Jeg er 1,60 høy, og vil veie mellom 55-60 kg, jeg må komme dit for å se hva jeg vil veie.. Vil ikke bli syltynn.

Så første målet mitt er 13 kg ned. 60 kg. Ca 1 første august er målet nådd.

 

Jeg begynner søndag/mandag. Starter med en utrenskning kur med frukt og grønt.

 

Har noen møter i helgen, vet med 100% garanti at det vil gå med mye usunn mat, en slik start holder jeg meg unna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir gjerne med. Greide å ta av 10 kg her for et par år siden, men manko på trim, hunger etter søtsaker og for få måltider pr dag, har fått vekta opp igjen. Startet i dag med å registrere mat, vekt og mål tar jeg i morgen tidlig. Veier rundt 63 kg, og skal ned til 53-54 kg. Der trives jeg best. Nærmer meg 50 år, har barn som er store. Trimmer litt i skog og mark med hunden, og betaler i alle fall til helsestudio :(/> I dag skal jeg ut i marka med noen venninner. Konkurranse er gøy, selv om jeg jo håper at alle får det til ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...