Gå til innhold

Back on track!


Gjest v05
 Share

Anbefalte innlegg

Rimelig sporty 83-modell som skal ned noen siste kilo før jeg sier meg meget fornøyd B) Har hatt flere tråder her på forumet, men sliter med å holde de ved like når jeg ikke skriver med noen. Nå har jeg bestemt meg for å prøve å fortsette bloggingen her selv for å bruke det som en dagbok for meg selv :D Håper selvsagt noen vil joine meg, sammen er man sterkere.

 

Jeg er glad i å trimme, både i form av gange, saltimer, styrke og løping. Nå har jeg hatt en og en halv månede uten trening med intensitet :angry: Først ferie, så en latperiode, så måtte jeg stå på med jobben før påske, så har jeg vært forkjølet i nærmere to uker.. men når formen er bedre er jeg klar for å ta fatt på joggingen igjen kombinert med styrke (kettlebells).

 

Følger med på blogger på nettet, imponerende hva mange får til med trening og kosthold. Dessverre må jeg innrømme at man også føler et nederlag når man ser hvordan andre klarer å se ut :P I år som tidligere år er magen min største fiende i dette slankeprosjektet. En gang var jeg veeeldig nærme min drømmemage, men havnet i sjokkofella igjen og kiloene snek seg på. Nå må jeg være realistisk med mine mål. Hva skal jeg spise og hvor mye skal jeg trene? Jeg jobber mye, en aktiv jobb der jeg er i bevegelse hele arbeidsdagen bortsett fra 30 min lunsj :) Forbrenner derfor mye på jobb, og er god og sliten når jeg kommer hjem, MEN skal være flink til å komme meg ut med høyere puls også slik at målet mot MIN drømmekropp er nærmere etter noen uker.

 

Sleng deg på du som ønsker :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morgenstund har gull i munn ;) Ønsker alle en fin dag! :D Frokostblandingen er inntatt og jeg nyter en god kaffekopp før jeg tar bussen til jobb. Smiler og kapp med sola sånn på morgenen, en god start? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tirsdag og uken har gått bra sålangt ;) Idag ble det to hveteboller med rosiner etter jobb, 400 kalorier så fort. Gode var de i allefall B) Er som sagt meget aktiv på jobb, går i tillegg mye i form av tur med hunden min og i tillegg er det 4 km tur/retur jobb. Har behov for nok kalorier da, selv om de helst bør komme i en annen form enn hveteboller :P

 

I morgen er det en dag fri midt i uka, det skal bli deilig. Få gjort unna litt fornuftig i heimen, og i tillegg blir det minst en langtur. Planlegger også styrkeøkt ;) Følg med, følg med :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...