Gjest minsin33 Skrevet Mai 6, 2014 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2014 8 dl kokende vann + 1 pose gelatinpulver + 1,5 dl fun light = gele med ca 10 kcal pr 100 gram Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Rund og blid! Skrevet Mai 27, 2014 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2014 Dette var ikkje dumt! Eg har aldri tenkt på at det er så enkelt å laga gele. Eg brukte Lerum si ZerOH-saft, den har 0,8 kcal pr 100 ml, blanda i forholdet 1,5 til 9, men kunne nok hatt 2 til 9 for å få litt meir smak på den. Men slettes ikkje galen smak allikavel. Kjekt å ha noko godt ein kan berre glefsa i seg av uten å tenka på kaloriar, og det som er av kaloriar vert forbrent omtrent idet du svelger ned gele-en Aberet er jo vaniljesausen (som eg også klarte meg fint uten), men den kan jo FRImerkene ta seg av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Coffeeaddict Skrevet April 3, 2018 Rapporter Share Skrevet April 3, 2018 Har laget lettsaftgele som "redning" i mange år, både av Fun og ZerOh. Jeg bruker en klatt lett Kesam med vaniljesmak til, og etter litt tilvenning, synes jeg det funker godt ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå