Gå til innhold

Mosjonsløp i Bergen


Samba
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg har alltid slitt veldig med å motivere meg selv til trening. I år var jeg deltaker på Svøm Langt- kampanjen fra januar til mars. Da trente jeg 3-4 ganger pr uke, først 30 min styrke og deretter 30 minutter med svømming. Etter at konkurransen var over har jeg ikke satt mine bein i treningstudiet! Så jeg har innsett at jeg MÅ ha et mål eller en utfordring knyttet til treningen. Så derfor har jeg bestemt meg for at jeg skal arrangere mitt eget mosjonsløp etter sommeren. Jeg har som mål at jeg søndag 17. august skal klare å løpe en hel runde rundt Tveitevannet på Storetveit (1,85 km). Slik det er i dag blir jeg utslitt bare av å gå, har prøvd å løpe litt et par-tre ganger men orker ikke mange sekundene før jeg må gi meg. Så skal jeg klare dette må jeg trene hardt! Har lastet ned appen til Nike så jeg kan se fremgangen fra uke til uke. Og laget spilleliste med løpelåter på Iphonen. Har tatt runden 3 ganger nå, fortsatt mye gåing og lite løping men har forbedret gjennomsnittsfarten med 1 minutt. Så er godt i gang:)

Og dersom jeg blir riktig flink melder jeg meg på Fanamilen i september også! :)

Dersom det er noen andre fra Bergensområdet som har like dårlig kondis som meg, og som kunne tenke seg å bli med på utfordringen er det bare å melde seg! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
Gjest Krusmynte

Hei!Er ikke innom denne delen av forumet så ofte og så derfor innlegget ditt her i dag. Tøft at du har satt i gang med løping! Selv løper jeg mest på tredemølle, men har beveget meg ut fra treningssenteret et par ganger hvorav en av gangene var for å jogge rundt nettopp Tveitevannet. Kom meg to runder rundt og trodde jeg skulle dø opptil flere ganger på veien, men jeg sitter nå her enda! *ler* Greit sted å starte siden det er relativt flatt.....

Er noe usikker på om jeg er tøff nok til å delta i løp selv, har langt igjen før jeg i det hele tatt våger å tenke på å løpe milen, men jeg er ganske sikker på at du kommer til å klare det hvis du går inn for det. Lykke til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...