Gå til innhold

12 uker til badedraktsesong


Gjest jqulin
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest jqulin

30 år og evig slanker. Minste jeg har vært er 62 kg men det er snart 2 år siden. Idag var jeg 68,5 kg på 168 cm lang kropp! Kommer til å skrive inn trening og mat så jeg får en liten oversikt. Nesten som ern dagbok.

 

Idag:

Frokost: havregryn med melk og litt sukker

mellommåltid: byggrynslunsj med blåbær

lunsj: 2 havre knekkebrød med hvitost

middag: restemat, litt jegergryte med potetmos

kvelds: 2 ryvita med philadelphia med multesyltetøy

etter jobb: pære

 

trening nr 2 denne uka:

 

Jogga 15 min

 

Knebøy: 55kg*4,50kg*8,40kg*12

Markløft: 52,5 kg*8

Benkpress: 33,5kg*4,30kg*8,26kg*12

Arm: 20kg*4,15kg*8,10kg*12

biceps curl med stang: 27kg*4,25kg*8,21kg*12

Hip thrust med stang: 52,5 kg i 10 sec*3

 

Da har jeg starta!;)/>/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jqulin

Blir ufrivillig treningsfri idag! Er forkjøla og ein huepine som dundrer så det blir eit langt varmt bad, kanskje ein lur før jeg skal på jobb ikveld! Snikveiing på vekta viste ned 0,5 kg idag.. Havna på 1500 kalorier igår og er godt fornøyd med det!:-D

 

Frokost: 2 havre knekkebrød med leverpostei og spekeskinke

mellommåltid: eple, knekkebrød med brunost

lunsj: brødskive med spekeskinke,knekkebrød med brunost

Middag: pitapizza

Kvelds: banan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jqulin

God morgen!;-)

Vekt idag: 68 kg (-0.5)

 

Idag blir det jobb og så konsert med barna ikveld så det blir ingen trening idag heller!

Ikke sikkert det blir i helga heller så da blir det å kjøre på fra mandag av. Det betyr at jeg må være megaflink med maten!

 

Frokost: havregryn med melk

mellommåltid:

Lunsj:

Middag:

Kvelds:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jqulin

Hatt ein fin fridag idag!;-) Trena styrke i 2 timer, vaska nesten heile huset og spist veldig bra!

Kjenne det var godt å finne sofaen no! Sliter litt med å hugse å skrive inn på forum og skrive inn maten min! Tida rekker ikke til hele tiden så jeg får gått på dataen men merker at jeg må prioritere litt dette for å ikke plutselig skeie ut!

 

Knebøy: 55kg*4,50kg*8,40kg*12

Markløft: 52,5 kg*8

Benkpress: 33,5kg*4,30kg*8,26kg*12

Arm: 20kg*4,15kg*8,10kg*12

biceps curl med stang: 27kg*4,25kg*8,21kg*12

Hip thrust med stang: 52,5 kg i 20 sec*3

+ div anna

 

 

Frokost: havregryn med melk

mellommåltid: knaske gulrøtter,tomat og blåbær

lunsj: 2 knekkebrød med makrell i tomat og hvitost. Ein liten skål men yoghurt og blåbær

middag: risengrynsgrøt

kvelds: 1 brødskive med røkt laks, knekkebrød med makrell i tomat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jqulin

Fri idag også! Jogga en halvtime, yoga en halvtime så er fornøyd med det. Vasket resten av huset,bretta klær og stryket klær til 17 mai! Kjenner hodepinen kommer snikende nå etter alle gjøremål disse dagene.

Ser fram til imorgenkveld når jeg skal ha fullstendig fri fra husarbeid,trening og alt!;)

 

Frokost: havregryn med melk

lunsj: 2 brødskiver med makrell i tomat og italiensk salat

middag: spagetti

Mellommåltid: frukt

kvelds: knekkebrød med kvitost og tomat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jqulin

Glemte å skrive opp vekt på veiedag så jeg skriver inn nå!

Veide 66,9 kg ned 1,1 kg siden sist! Fornøyd med det,men etter en dag med kaker og god mat som man må kose seg med på 17 mai, så har nok vekta økt litt sikkert men men!:-D

 

Håper alle har hatt en fin 17 mai!:-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Prøver igjen! Mangler nok den fullstendige motivasjon til å drive med dette men ettersom jeg sitter her og skriver på en lørdag og ikke mandag så må vel det si at den er i anmarsj!!

Her er ståa!! Spist dårlig... ikke trent på 11 dager for jeg har vært sjukmeldt pga ryggen og tenker at det er heilt greitt om det ikke blir så fint vær i sommer for jeg rakk IKKE sommerkropoen 2014!

Så våkner jeg heldigvis opp fra deppekoma og tenker at NÅ er det f... meg nok!

Nå skal jeg være flink med mat og trene fordi jeg får det mye bedre, mer selvtillitt, mer motivasjon osv!

Jeg veit selv hvor deilig det er å stå foran speilet og se magen ikke buler ut så mye lenger og se på vekta at den sniker seg nedover! Det er mye mer digg enn å spise dritt og ligge på sofan!! Amen!:-D

Neste uke skal jeg begynne å trene for fullt igjen og når jeg tar ferie, tar ikke den nye herlige livsstilen min ferie!

Nå er jeg kommet på forum for å bli!!!!:-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nok ikke vært suuuperflink i helga men må få handla inn litt magrere pålegg imorra! Håper jeg får begynt å trent skikkelig igjen!!

Ryggen og beina er vonde idag men nå mååå jeg bare bli frisk!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jqulin

både igår og idag har gått kjempebra! spiste veldig sunt og fikk trent styrke på overkroppen! Idag er derimot beina og ryggen megavonde men jeg tok meg en gåtur i skogen ihvertfall! Lage byggrynsgrøt til lunsj! Kjeeempegodt!! Fikk en ørret idag som en hadde fiska så da blir det ovnsbakt ørret til middag!! Digg å leve sunt også!! Blir spennende å se på vekta på fredag!;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jqulin

veiedag!!;-) 66 kg. ned 2 kg sia mandag!

Er vel mye væske men jammen glad for å se 66 igjen!!:-)

Da må jeg bare fortsette å være like flink! Det vil komme utfordringer som igår.. tok med familien på tur.. hadde med kveldsmat og litt sjokolade! Jeg spiste IKKE sjokolade og det gikk helt fint!;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jqulin

Idag var det siste dag før jobb før ferien!;-) Sitter ute på verandaen min i regnvær,stearinlys og en øl! Måtte unne meg det!

Igår må jeg si jeg var flink! Hadde med lunsj på jobb. Satte meg på sykkelen og sykla en halvtime sånn at jeg fikk opparbeida meg nok kcal til å ta en øl og spise en new energi og det koste jeg meg med god samvittighet!;-) Det er sånn det skal være! Skal prøve meg tilbake til styrketrening igjen imorra! Tar ikke ferie fra det!;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jqulin

Hoho! Ser 65 tallet! Selv om det vart sjokolade på kino igår og kake på overraskelsesbursdag på kvelden var det fortsatt nedgang idag! Gått ned 4 cm i magemål, 2 cm på lår og 0,5 cm rundt bysten! Prøver å trene meg opp ekstra kcal når jeg veit noe ekstra ska skje og det har gått veldig bra!:-)

Fikk trent styrke igår! Har gått ned en del med vekter etter lang pause pga ryggen så det er litt surt men må vel bare bygges opp igjen! Herlige tider!;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...