Samba Skrevet Mai 7, 2014 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2014 Ser vi er godt i gang igjen etter påskeferien, ALLE har gått ned denne uken! Gratulerer alle sammen! Og en ekstra gratulasjon til cheery som gikk ned hele 2 kg og dermed ble ukens vinner! 1 Cheery - 2,0 kg - 2,68 % 2 Samba - 1,9 kg - 2,55 % 3 frambuesa - 1,6 kg - 2,20 % 4 kunstneren - 1,3 kg - 1,93 % 5 Bessa - 0,9 kg - 1,10 % 6 FatCat - 0,5 kg - 0,48 % sol48 Ny guggu X Sundshine X Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Samba Skrevet Mai 11, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2014 Må notere vekt i dag da jeg ikke har tilgang på vekt neste uke. Og i dag viser den 71,5, ned 1,1 fra forrige uke. Veldig fornøyd med det Jeg reiser bort i kveld og blir borte en uke. Jeg tror ikke det er internettforbindelse dit vi skal, men i så fall legger jeg ut resultatet når jeg er tilbake. Lykke til alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
forandringer Skrevet Mai 11, 2014 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2014 Jeg har ikke fått registrert på en stund dessverre og ser jeg ikke er på listen lengre. Går det greit om jeg henger meg med igjen? Ny vekt er 76.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Samba Skrevet Mai 11, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2014 Jeg har ikke fått registrert på en stund dessverre og ser jeg ikke er på listen lengre. Går det greit om jeg henger meg med igjen? Ny vekt er 76.... Det går helt fint forandringer! Velkommen tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frambuesa Skrevet Mai 12, 2014 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2014 Ny vekt på 70,5 denne uken og siste veiing i kursperioden *stolt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maximor Skrevet Mai 12, 2014 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2014 Hei alle sammen :rolleyes:/>/> ned 0,5 denne uken, går sakte men sikkert riktig vei :D/>/> ha en fin uke alle sammen :rolleyes:/>/> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest bessa Skrevet Mai 12, 2014 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2014 Her står det stille på vekta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Cheery Skrevet Mai 13, 2014 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2014 72,9. Ser ut som jeg kanskje begynner å stagnere. Men med 10,5 nedgang fra jul kan jeg vel ikkje klage selv om jeg nå har kommet til motbakkene. Hva gjør dere som har vært her lenge for å finne nytt driv når dere har kommet langt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FatCat Skrevet Mai 13, 2014 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2014 103,1 kg i dag 0,1kg opp. Nå har jeg begynt med styrketrening i tillegg til turene mine, så håper å se rask forbedring av cm nå. :-) :-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
guggu Skrevet Mai 14, 2014 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2014 Skjønner ikke helt hva som skedde forrige uke men jeg fikk ikke adgang til å svare. Men etter pm til datateknisk er jeg tilbake igjen. Vekt 93.6. Men det aller beste er at jeg er blitt gravid :-D Etter mange års prøving trodde jeg jeg måtte langt ned i vekt først. Men jeg blr gjerne her vidre for ifl jordmor skulle jeg minst stå stille vektmessig event litt ned om det skyldes sundt kosthold ;-) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Cheery Skrevet Mai 14, 2014 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2014 Gratulere gugu. Ønsker deg god helse og optimal vektkurve i svangerskapet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Cheery Skrevet Mai 18, 2014 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2014 Oh happy happy veiedag. melder inn vekt 70,1 altså 2,8 ned. Jeg skylder på mensen forige uke og gnir meg i hendene med tanke på å komme under 70 i vekt hvert øyeblikk nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FatCat Skrevet Mai 19, 2014 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2014 Oh happy happy veiedag. melder inn vekt 70,1 altså 2,8 ned. Jeg skylder på mensen forige uke og gnir meg i hendene med tanke på å komme under 70 i vekt hvert øyeblikk nå. Wow! Superbra! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FatCat Skrevet Mai 19, 2014 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2014 Skjønner ikke helt hva som skedde forrige uke men jeg fikk ikke adgang til å svare. Men etter pm til datateknisk er jeg tilbake igjen. Vekt 93.6. Men det aller beste er at jeg er blitt gravid :-D Etter mange års prøving trodde jeg jeg måtte langt ned i vekt først. Men jeg blr gjerne her vidre for ifl jordmor skulle jeg minst stå stille vektmessig event litt ned om det skyldes sundt kosthold ;-) Så glad på dine vegne! Gratulerer så masse! <3 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Samba Skrevet Mai 19, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2014 Skjønner ikke helt hva som skedde forrige uke men jeg fikk ikke adgang til å svare. Men etter pm til datateknisk er jeg tilbake igjen. Vekt 93.6. Men det aller beste er at jeg er blitt gravid :-D Etter mange års prøving trodde jeg jeg måtte langt ned i vekt først. Men jeg blr gjerne her vidre for ifl jordmor skulle jeg minst stå stille vektmessig event litt ned om det skyldes sundt kosthold ;-) Gratulerer guggu! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
guggu Skrevet Mai 19, 2014 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2014 Tusen takk alle sammen har ikke helt skjønt det ennå så blir vel neppe å tro det før jeg skal på ul men det værste er jo at jeg har såååå lyst å fortelle til alle men må vel bare avvente til jeg er sikker på at det virkelig er noen der inne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå