Gå til innhold

Slankekrig resultater uke 16


Samba
 Share

Anbefalte innlegg

Ser vi er godt i gang igjen etter påskeferien, ALLE har gått ned denne uken! Gratulerer alle sammen! Og en ekstra gratulasjon til cheery som gikk ned hele 2 kg og dermed ble ukens vinner! :D

 

1 Cheery - 2,0 kg - 2,68 %

2 Samba - 1,9 kg - 2,55 %

3 frambuesa - 1,6 kg - 2,20 %

4 kunstneren - 1,3 kg - 1,93 %

5 Bessa - 0,9 kg - 1,10 %

6 FatCat - 0,5 kg - 0,48 %

sol48 Ny

guggu X

Sundshine X

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må notere vekt i dag da jeg ikke har tilgang på vekt neste uke. Og i dag viser den 71,5, ned 1,1 fra forrige uke. Veldig fornøyd med det :D

 

Jeg reiser bort i kveld og blir borte en uke. Jeg tror ikke det er internettforbindelse dit vi skal, men i så fall legger jeg ut resultatet når jeg er tilbake. Lykke til alle sammen B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cheery

72,9. Ser ut som jeg kanskje begynner å stagnere. Men med 10,5 nedgang fra jul kan jeg vel ikkje klage selv om jeg nå har kommet til motbakkene. Hva gjør dere som har vært her lenge for å finne nytt driv når dere har kommet langt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke helt hva som skedde forrige uke men jeg fikk ikke adgang til å svare. Men etter pm til datateknisk er jeg tilbake igjen. Vekt 93.6. Men det aller beste er at jeg er blitt gravid :-D Etter mange års prøving trodde jeg jeg måtte langt ned i vekt først. Men jeg blr gjerne her vidre for ifl jordmor skulle jeg minst stå stille vektmessig event litt ned om det skyldes sundt kosthold ;-)

  • Bra innlegg! 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cheery

Oh happy happy veiedag. melder inn vekt 70,1 altså 2,8 ned. Jeg skylder på mensen forige uke og gnir meg i hendene med tanke på å komme under 70 i vekt hvert øyeblikk nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke helt hva som skedde forrige uke men jeg fikk ikke adgang til å svare. Men etter pm til datateknisk er jeg tilbake igjen. Vekt 93.6. Men det aller beste er at jeg er blitt gravid :-D Etter mange års prøving trodde jeg jeg måtte langt ned i vekt først. Men jeg blr gjerne her vidre for ifl jordmor skulle jeg minst stå stille vektmessig event litt ned om det skyldes sundt kosthold ;-)

 

Så glad på dine vegne! Gratulerer så masse! <3 <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke helt hva som skedde forrige uke men jeg fikk ikke adgang til å svare. Men etter pm til datateknisk er jeg tilbake igjen. Vekt 93.6. Men det aller beste er at jeg er blitt gravid :-D Etter mange års prøving trodde jeg jeg måtte langt ned i vekt først. Men jeg blr gjerne her vidre for ifl jordmor skulle jeg minst stå stille vektmessig event litt ned om det skyldes sundt kosthold ;-)

 

Gratulerer guggu! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk alle sammen :) har ikke helt skjønt det ennå så blir vel neppe å tro det før jeg skal på ul ;) men det værste er jo at jeg har såååå lyst å fortelle til alle men må vel bare avvente til jeg er sikker på at det virkelig er noen der inne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...