Gå til innhold

De siste 5.


Gjest margaritha
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest margaritha

Nå mangler jeg bare 5 kg til trivselsvekta. De verste kiloene. De som sitter som støpt. De som gir meg muffintop og litt for store lår. Så nå fant jeg ut jeg måtte lage en tråd hvor jeg kan holde motivasjonen oppe. Sitter her etter en bytur i går og har akkurat spist pizza til frokost. Ikke akkurat det beste valget;) Men nå skal det skjerpes på matfronten. Treninga går veldig bra for tiden, og har kommet til det punktet hvor jeg blir rastløs om jeg ikke trener. Så det ligger kun på kostholdet nå. Jeg har vent meg av sukkeravhengigheten, og holder meg til omtrent én sjokolade i uka. Som jeg sørger for å trene bort. Men denne uka har det vært mange usunne middager. Fire på rad. Og da går ikke vekta ned. Var nede på 79,6 et par ganger, men nå er jeg oppe på 80 igjen. Rundt her har jeg vært stuck i en mnd. I løpet av de neste to ukene skal jeg se 78-tallet. Mål for 1. juni er å se 77-tallet. Det blir tøft. Men i teorien er det 2,1 kg på tre uker. Det skal ikke være umulig. Så nå kastes pizza-restene, og jeg gjør meg klar for dagens trening. Minimum 500 kcal skal trenes bort. Wish me luck!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Gjest margaritha

Takk for det Lolka! Har vært dårlig med å være her inne, travel hverdag. Men i dag så jeg 78-tallet for første gang! 78,9 men likevel. Jeg sa jeg skulle se tallet innen to uker, og det ble 15 dager, så får si meg fornøyd med det. Nå er det 3,9 kg igjen til målet. Aldri vært så nærme. Så dette skal jeg klare :) Fortsatt ikke fornøyd med magen og lårene, og tror nok de kiloene vil gjøre susen :) Problemet mitt nå er klær. Ingen bukser som sitter fint noe mer. Men det er bra at det er pga at de er for store denne gangen ;) Lykke til til deg også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Gjest margaritha

10 dager på etterskudd, men i dag så jeg 77-tallet. 77,5 viste vekta i dag :) Det går saktere enn planlagt, men det går fortsatt riktig vei :) Det er litt rart, for hodet mitt henger ikke helt med, og jeg ser fortsatt magen min som den var for 5 kg siden. Men ser på bilder at jeg har gått ned. Og merker det selvfølgelig på klær. Bare 2,5 kg igjen til målet mitt nå. det er litt rart. Føler meg nesten vel i bikini jo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...