Gå til innhold

Slankekrig resultater uke 17


Samba
 Share

Anbefalte innlegg

Da er forrige ukes resultat på plass så da er det bare å registrere denne ukens vekt her :)

 

1 Samba - 1,1 kg - 1,52 %

2 frambuesa - 0,5 kg - 0,70 %

3 sol48 - 0,5 kg - 0,58 %

4 guggu - 0,4 kg - 0,37 %

5 Bessa 0,0 kg 0,00 %

6 FatCat + 0,1 kg + 0,10 %

7 Cheery + 0,2 kg + 0,28 %

8 forandringer + 0,3 kg + 0,40 %

kunstneren X

Sundshine X

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i sjokk! Opp 3,2 kg! Hadde forventet å gå litt opp etter en uke på hotell med buffet, men 3,2 kg på èn uke? Syns ikke jeg skeiet SÅ mye ut... :(/>

 

Forståelse for sjokket!! Men du kan nok trøste deg med at det ikke er 3,2kg med fett. Så om kort stund er du i rute igjen! :-) Stå på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NÅ GÅR DET FRAMOVER HER VEKT 80KG I DAG. :P/> :P/> :P/>

 

HURRA FOR MEG OG FOR DERE ANDRE FOR AT VI STÅR PÅ UANSETT :lol:/>

 

måtte skrive dette med STORE bokstaver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forståelse for sjokket!! Men du kan nok trøste deg med at det ikke er 3,2kg med fett. Så om kort stund er du i rute igjen! :-) Stå på!

 

Takk FatCat, bare å brette opp ermene og stå på videre. Gir ikke opp men blir jo litt motløs av dette! Mens de andre spiste frokostbuffet, lunsj- og middagsbuffet + 2 mellommåltid med baguetter eller pizza holdt jeg meg strengt til dietten helt til middagen, og da begrenset jeg meg også selv om det var myyye god mat som fristet! Og resten av reisefølget la selvsagt ikke på seg et gram! Kontrollveide meg i dag og det var heller ikke oppløftende: Opp enda et halvt kilo... Så da er jeg tilbake til start :( Men jeg gir pokker ikke opp! De skal av igjen i en helvetes fart!!! Kommer sterkt tilbake! B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...