Samba Skrevet Mai 19, 2014 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2014 Da er forrige ukes resultat på plass så da er det bare å registrere denne ukens vekt her 1 Samba - 1,1 kg - 1,52 % 2 frambuesa - 0,5 kg - 0,70 % 3 sol48 - 0,5 kg - 0,58 % 4 guggu - 0,4 kg - 0,37 % 5 Bessa 0,0 kg 0,00 % 6 FatCat + 0,1 kg + 0,10 % 7 Cheery + 0,2 kg + 0,28 % 8 forandringer + 0,3 kg + 0,40 % kunstneren X Sundshine X Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Samba Skrevet Mai 19, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2014 Har notert din vekt Cheery! Imponerende! Den blir ikke lett å slå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
guggu Skrevet Mai 19, 2014 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2014 93,8 til tross for at når jeg smakte kake på 17.mai så var jeg ustoppelig på sukker etter det.... så sånn sett er jeg fornøyd når det ikke gikk mere opp skal ta meg i nakken fra i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maximor Skrevet Mai 19, 2014 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2014 Ned 0,9 idager så fornøyd.. men har dratt på meg en skikkelig forkjølelse, så idag har det ikke blitt trim i det hele tatthåper bare det går fort over... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frambuesa Skrevet Mai 20, 2014 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2014 69,9 på meg så ned siden siste gang jeg registrerte men opp litt side sist jeg veide meg I forrige uke Jaja, får prøve hardere denne uka! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Samba Skrevet Mai 20, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2014 Er i sjokk! Opp 3,2 kg! Hadde forventet å gå litt opp etter en uke på hotell med buffet, men 3,2 kg på èn uke? Syns ikke jeg skeiet SÅ mye ut... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FatCat Skrevet Mai 20, 2014 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2014 Er i sjokk! Opp 3,2 kg! Hadde forventet å gå litt opp etter en uke på hotell med buffet, men 3,2 kg på èn uke? Syns ikke jeg skeiet SÅ mye ut... :(/> Forståelse for sjokket!! Men du kan nok trøste deg med at det ikke er 3,2kg med fett. Så om kort stund er du i rute igjen! :-) Stå på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FatCat Skrevet Mai 20, 2014 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2014 Vekten i dag viser 101,7kg! :-) Ned 1,4kg! Gleder meg til å bli ferdig med 3sifret tall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest bessa Skrevet Mai 20, 2014 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2014 NÅ GÅR DET FRAMOVER HER VEKT 80KG I DAG. :P/> :P/> :P/> HURRA FOR MEG OG FOR DERE ANDRE FOR AT VI STÅR PÅ UANSETT :lol:/> måtte skrive dette med STORE bokstaver. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
forandringer Skrevet Mai 20, 2014 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2014 Stillstand her denne uken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Samba Skrevet Mai 21, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2014 Forståelse for sjokket!! Men du kan nok trøste deg med at det ikke er 3,2kg med fett. Så om kort stund er du i rute igjen! :-) Stå på! Takk FatCat, bare å brette opp ermene og stå på videre. Gir ikke opp men blir jo litt motløs av dette! Mens de andre spiste frokostbuffet, lunsj- og middagsbuffet + 2 mellommåltid med baguetter eller pizza holdt jeg meg strengt til dietten helt til middagen, og da begrenset jeg meg også selv om det var myyye god mat som fristet! Og resten av reisefølget la selvsagt ikke på seg et gram! Kontrollveide meg i dag og det var heller ikke oppløftende: Opp enda et halvt kilo... Så da er jeg tilbake til start Men jeg gir pokker ikke opp! De skal av igjen i en helvetes fart!!! Kommer sterkt tilbake! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå