Gå til innhold

Hva skjer med huden?


Gjest Akinom94
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest Akinom94

Jeg skal ned 37kg, og har nå begynt å tenke på hva som skjer med huden. Sliter de fleste som går ned mye i vekt med slapp/overflødig hud, eller strammer den seg opp etterhvert? Hvor er det evt værst? Mage, lår, armer, pupper? Noen tips for å unngå løs hud, eller må man bare regne med det?

 

Jeg er forøvrig 20år, om det spiller noen rolle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tulla69

Jeg skal ned 37kg, og har nå begynt å tenke på hva som skjer med huden. Sliter de fleste som går ned mye i vekt med slapp/overflødig hud, eller strammer den seg opp etterhvert? Hvor er det evt værst? Mage, lår, armer, pupper? Noen tips for å unngå løs hud, eller må man bare regne med det?

 

Jeg er forøvrig 20år, om det spiller noen rolle.

Hei!

 

Alderen spiller en ganske stor rolle ja, det samme gjør nok arvelige anlegg og selvfølgelig hvor mye du skal ned. Med 37 kg må du kanskje beregne å slite med noe løs hud etterpå, men du er så ung at mye kan stramme seg inn, så time will show. Verst blir det nok eventuelt der du har mest å miste.

 

Jeg tror at det viktigste du kan gjøre er å passe på å trene godt, særlig styrke. Får du mye løs hud kan du nok få et inngrep for å stramme opp etterpå, men ikke ta sorgene på forskudd - kanskje du slipper?

 

Masse lykke til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...