Gå til innhold

Fordeling av kalorier!


Gjest Berteline
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest Berteline

Skal gå opp til 1500 kal etter mye resposn på at jeg går på 1000 kal per dag. Grunnen til at jeg går på 1000 kal er at jeg følger en plan fra trim.no. Men Skal jeg gå opp må jeg sette opp en egen plan. HVordan skal jeg fordele kalorien e ved hvert måltid? Er det faste ca summer på hvert måltid, eller kan jeg spise en middag på 1200 og fordele resten på dagen feks?

 

Det blir vanskelig å sette opp en egen plan. Noen som har noen tips? evt kan hjelpe meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marianne W
Skal gå opp til 1500 kal etter mye resposn på at jeg går på 1000 kal per dag. Grunnen til at jeg går på 1000 kal er at jeg følger en plan fra trim.no. Men Skal jeg gå opp må jeg sette opp en egen plan. HVordan skal jeg fordele kalorien e ved hvert måltid? Er det faste ca summer på hvert måltid' date=' eller kan jeg spise en middag på 1200 og fordele resten på dagen feks?

 

Det blir vanskelig å sette opp en egen plan. Noen som har noen tips? evt kan hjelpe meg?[/quote']

 

 

Hei du. Jeg følger meny 2 i grete Roede, og jeg skal spise ca 1600 kalorier pr dag. De fordeler jeg slik: frokost, lunch og kvelds: 200 kalorier pr måltid. Middag 400 kalorier, mellommåltid ca 100 kalorier. I tillegg spiser jeg tre frukter for dag, drikker tre glass melk og mye vann, minst 3 liter for dag. Bruker ofte å bytte ut et glass melk med en Yoplait yoghurt med 0,1 % fett. De er kjempegode.

Uansett er det viktig å få i seg mest kalorier før kveldsen, slik at du ikke spiser det tyngste måltidet til slutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jellybean

Gikk på Grete Roede kurs for noen år siden og fikk best resultat ved å spise ca 1250 Kcal hver dag I tillegg til at jeg trimmet 2- 3 ganger i uka. Skal gjøre det samme nå. Fordele Kcal 200 til frokost 200 lunsj 400 middag 200kvelds og frukt som mellom mål fordelt over dagen. Måltider med 3 timers mellomrom. Og 2-3liter vann hver dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...