Gå til innhold

Grete Roede-app'en


U can do it!
 Share

Anbefalte innlegg

Hei,

Ser det har vært innlegg om denne appen før, men de var fra i fjor de fleste. Jeg kjøpte nettopp et 2-måneders Gull-medlemsskap, dels for å motivere meg selv til å komme i gang igjen, og mye pga appen som har kommet etter at jeg gikk på kurs. Jeg syns den er elendig!!! Er det noen som har gode erfaringer med denne, som har noen gode tips? (Jeg bruker HTC /Android)

 

Når jeg søker opp en vare og velger f.eks Vita hjertego frokostblanding og vil gå videre og legge inn gram så hopper listen fram og tilbake og plutselig står det Vita Hjertego ost (eller noe helt annet) i vinduet, i stedet for det jeg valgte. Det tar lengre tid å legge inn måltidene her enn å finne seg en PC med alt det tullet der.

 

Når jeg velger "Vis registrert mat" viser kun det siste jeg la inn, og ikke de andre tingene jeg har registrert under samme måltid like før.

 

Under min mat viser et par favoritter og ellers en liste uten navn som da er ubrukelig.

 

Nei, dette er jeg skuffet over altså! Har sett at det har vært snakket om at ting har kommet seg etter oppdatering, men jeg har siste versjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sigridrg

Helt hundre prosent enig! Jeg syns faktisk funksjonaliteten på appen har blitt MYE dårligere enn da jeg brukte den en del i fjor, og den var ikke akkurat imponerende da heller. Nå er den nær helt ubrukelig. Sist jeg var "på kjøret" brukte jeg nesten utelukkende appen, nå kan jeg bare bruke den til å legge inn ting, med litt tålmodighet, og så redigere via nettet senere. Hadde jeg ikke blitt så mye flinkere til å bruke nettsidene hadde jeg krevd pengene tilbake for gullmedlemskapet mitt, for dette er bare ikke godt nok!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Jeg er helt enig. Er relativt fersk som nettklubb gullmedlem. Ha tidligere vært medlem på shapeup club, og de har en app som har fungert helt strøkent.

 

Synes appen til Grete Roede klubben er en gedigen nedtur. Den bruker lang tid, henger, hopper til feil matvarer, får ikke opp samlet kaloriforbruk på måltidet, skiller ikke på matvarer og oppskrifter, man kan ikke legge inn vekt og mål. Jeg har androidversjon.

 

Jeg valgte å bytte klubb siden lifesum/shapeup manglet et godt norsk forum og har litt tungvind betalingsløsning. Men så snart medlemsperioden er over, skal jeg bytte tilbake. En god app er nemlig for meg helt vesentlig når jeg velger nettmedlemskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan forresten tilføye at jeg savner også sårt muligheten til å skanne inn matvarene med QR koden. Utrolig lettvint og burde være en selvfølge med en betalt app.

  • Bra innlegg! 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...