Gå til innhold

veiedag hver lørdag:) noen som blir med?


Gjest engeljenta28
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest engeljenta28

Hei alle sammen, jeg går ikke på kurs nå, men trener på elixia og har personlig trener.

Jeg er 1,62 høy og 81,1 kg, noen som vil være med å veie seg hver lørdag og dele tips og erfaringer? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jojo Trulte

Hei alle sammen, jeg går ikke på kurs nå, men trener på elixia og har personlig trener.

Jeg er 1,62 høy og 81,1 kg, noen som vil være med å veie seg hver lørdag og dele tips og erfaringer? :)/>/>

 

Jeg blir gjerne med.

Jeg er 1,64 høy og veier nå 71,1 kilo. Når jeg startet for tre uker siden veide jeg 77 kilo.

Går på Easy Life og trener ca 3 ganger i uka.

Målet mitt er 60 kilo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jojo Trulte

Da var helgen over.

Kjenner at de kan være litt tunge.

Holder enda på med pulver posene fra Easy Life. Det er den fjerde uken jeg begynner på nå.

Men kan spise rent kjøtt og grønn salat, så da har jeg erstattet en pose med det.

Det jeg har lært på det kurset jeg går på nå er at enn skal spise hver tredje time.

Kroppen bruker ca en og en halv time på å tære opp det enn har spist før kroppen begynner å ta fra fettet vi har i kroppen. Hvis vi små spiser hele dagen, så får kroppen stadig noe den må jobbe med.

 

Del mål mitt er 65 kilo - 1 juli

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jojo Trulte

Jeg måtte bare starte på noe som ga raskt resultat.

Slanka meg i fjor på vanlig måte.

Da var jeg 60 kilo hele sommeren og kjøpte masse nye klær.

Kastet selvfølgelig alt som var for stort.

Men i løpet av høsten så la jeg på meg 17 kilo og da var jeg på plass der jeg har begynt så mange ganger før.

Så nå skal jeg gå på Easy Life kurs i et år. Da får jeg oppfølging, både på mat og trening.

Og ikke minst lære hvordan jeg endrer måten jeg spiser på.

Vi er en gruppe å 15 stk.som skal støtte hverandre.

 

Det var så kjekt og være tynn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...