Gjest Dance! Skrevet Juni 3, 2014 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2014 Hei alle sammen! Starter opp med et nytt emne der vi kan finne treningspartnere i nærområde. Tenkte det kan være fint å få samlet dette på et sted, så det er lettere å finne frem til hverandre. Har du et ønske om å finne en treningspartner, så skriv gjerne litt om deg selv og hva du ønsker av en treningspartner. Håper dette kommer til nytte, og at vi kan bli spreke og lettere sammen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest namnam Skrevet Juni 4, 2014 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2014 Noen her fra Nedre Eiker? Jeg kunne tenke meg en å gå turer med og kanskje jogge sammen med. Jeg er 167 cm og veier 76 kg og ønsker å gå ned 10 kg. Ikke så nøye om du er større eller mindre enn meg egentlig, hadde bare vært koselig og motiverende med selskap Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Dance! Skrevet Juni 9, 2014 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2014 Noen fra Gjøvik? Søker etter en treningspartner i Gjøvik. Ønsker ei/en å trene med en gang i uken, gjerne på Toten treningsenter i Gjøvik sentrum. Styrke og kondisjon. Jeg skal ned omkring 37 kilo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest engeljenta28 Skrevet Juni 9, 2014 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2014 noen her i skien kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Isabell... Skrevet Juni 9, 2014 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2014 Noen i alderen 22-30 ved Furuset/Grorud? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jalliss Skrevet Juli 30, 2014 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2014 Noen her fra Nedre Eiker? Jeg kunne tenke meg en å gå turer med og kanskje jogge sammen med. Jeg er 167 cm og veier 76 kg og ønsker å gå ned 10 kg. Ikke så nøye om du er større eller mindre enn meg egentlig, hadde bare vært koselig og motiverende med selskap :)/> Hei, Jeg er fra Eiker:) Hvor bor du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest AnitaBerge Skrevet August 1, 2014 Rapporter Share Skrevet August 1, 2014 Hei Noen her fra Halden? jeg har nettopp meldt meg inn her, og er redd jeg trenger litt starthjelp, målet er å gå ned 15-20 kg før februar 2015 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Finmark94 Skrevet August 1, 2014 Rapporter Share Skrevet August 1, 2014 noen her i skien kanskje?:)/> Er fra Porsgrunn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå