Fantorang1 Skrevet Juni 6, 2014 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2014 Hjelp! Nå føler jeg meg desperat! Har kjøpt 30 days shred, og ventet som en unge på å få den i posten... Kom i går og jeg lite ned på GMax og kjøpte manualer og matte... Resultatet er at jeg nesten ikke har kunnet gå i dag... Klarer nesten ikke å komme meg opp av sofaen, så støl er jeg... Skal en runde i morgen også... Noen med erfaringer? Holder denne det den lover, strammes det opp her og der?? Hi hi... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Heart Skrevet August 17, 2014 Rapporter Share Skrevet August 17, 2014 Heia! :-) Hvordan går det med denne treninga? Jeg har faktisk også kjøpt denne, fikk den i forrige uke - og ble helt gåen bare etter oppvarminga.. ler. Snakk om dårlig kondis! :-/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Hectine Skrevet Desember 7, 2014 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2014 Heia! :-) Hvordan går det med denne treninga? Jeg har faktisk også kjøpt denne, fikk den i forrige uke - og ble helt gåen bare etter oppvarminga.. ler. Snakk om dårlig kondis! :-/ Jeg har brukt den, men blir så utrolig lei av å gjøre det samme om igjen og omigjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Hectine Skrevet Desember 7, 2014 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2014 Heia! :-) Hvordan går det med denne treninga? Jeg har faktisk også kjøpt denne, fikk den i forrige uke - og ble helt gåen bare etter oppvarminga.. ler. Snakk om dårlig kondis! :-/ Jeg har brukt den, men blir så utrolig lei av å gjøre det samme om igjen og omigjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå