Gå til innhold

Hvor på kroppen går dere ned i mål først?


Gjest Sienna71
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest Sienna71

Jeg har nå klart å miste 4,2 kg på fire uker. Kjempefornøyd. Jeg måler meg også og ser at mister mest i midjen, overarmen og halsen. Men hofta står bom stille målmessig. Rompa er visst også ganske treg av seg når det gjelder forminsking og brystet går saakte nedover.

 

Hva med dere - og har dere tips til hvordan få endepartiet til å respondere på vektnedgangen? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest wallflower

jeg går først ned rundt midjen, så overarmene og deretter lår og hofter. jeg kan ha forholdsvis flat mage og svæææære lår, null problem! :P det er helt håpløst. veit at fettet ikke løsner der før det andre er "fikset", og at ting begynner å skje på ca 59 kg og nedover, etter erfaring. kanskje er du som meg og har en kropp som bare eeeelsker å ta vare på rumpe og lår? det er jo ikke godt å si uansett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rart å lese at det er så individuelt!

Her mister jeg først rundt brystet og baken.

Midje, hofte og overarmer henger seg sakte på. Så kommer lårene snikende (men det går seeeeeint).

Sist - og den beste indikatoren for meg at jeg er på riktig vei, er rundt halsen. Nå har jeg muligens ikke så mye der i utgangspunktet - men det er så veldig synlig når det er en nedgang der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tulla69

Første som går er hovedsakelig rundt midjen her. Deretter gradvis over det hele, men mest over hofte og bak. Totalt har jeg minket 10 cm rundt midjen, 8 rundt baken, noe tilsvarende rundt hoften (vanskelig å finne riktig målepunkt), og ca 4 cm rundt overarmer, byste og lår. Har til og med minket 2 cm rundt halsen.

 

Hmm, kanskje ikke så rart at det synes litt? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sienna71

jeg går først ned rundt midjen, så overarmene og deretter lår og hofter. jeg kan ha forholdsvis flat mage og svæææære lår, null problem! :P/> det er helt håpløst. veit at fettet ikke løsner der før det andre er "fikset", og at ting begynner å skje på ca 59 kg og nedover, etter erfaring. kanskje er du som meg og har en kropp som bare eeeelsker å ta vare på rumpe og lår? det er jo ikke godt å si uansett!

 

He he - jeg har nok en sån kropp. Baken er sta og nekter å føye seg. :D Men etter 4,2 kg ned ser jeg det ganske godt i ansiktet mitt. Det var et mål jeg glemte å ta med, siden jeg ikke måler der. :D Det er akkurat som kinnbeina kommer bedre frem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nå klart å miste 4,2 kg på fire uker. Kjempefornøyd. Jeg måler meg også og ser at mister mest i midjen, overarmen og halsen. Men hofta står bom stille målmessig. Rompa er visst også ganske treg av seg når det gjelder forminsking og brystet går saakte nedover.

 

Hva med dere - og har dere tips til hvordan få endepartiet til å respondere på vektnedgangen? :)/>

 

 

Midjen har minsket mest her hos meg, på en uke ( begynte sist mandag) så har eg gått inn totalt 42,5 cm :) meeen, kun tatt av 100 g .. ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tulla69

Midjen har minsket mest her hos meg, på en uke ( begynte sist mandag) så har eg gått inn totalt 42,5 cm :)/> meeen, kun tatt av 100 g .. ?

Du får passe deg så det ikke blir en hel kilo, for da er du vel snart forsvunnet helt? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får passe deg så det ikke blir en hel kilo, for da er du vel snart forsvunnet helt? ;)/>

Hehe, altså tilsaman med midjen,hofter,lår,hals,ende og arm :) ikkje midjen aleine :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trur eg har fjusket litt, for eg begynte jo faktisk 1,5 uke før kurset startet når eg tenker meg om ;) men så skjener eg ut en helg ( i kurset no!!!!) og då kom da litt på att :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...