Gå til innhold

Ned 13 kilo


Anbefalte innlegg

Vi er en gjeng på 3 jenter som har bestemt oss for å gå ned i vekt. Jeg har tidligere prøvd meg på grete roede kurs, men har mislykkes fordi jeg ikke var motivert nok. Når har jeg fått 3 barn og ser meg ferdig med barnefødsler og svangerskap. :) Fant ut at nå var det på tide å komme i gang igjen Jeg følger ikke kurs nå, men mitt eget grete roede opplegg. DVs jeg har boken og har regnet ut meny og prøver på egen hånd. har til nå gått ned ca. 3-4 kilo og er fornøyd. Merker innimellom at det er vanskelig å ikke skli ut. Er for mange fristelser med selskap og lignende. Nå står ferien for tur og jeg håper jeg klarer å holde meg på matta. Andre her inne som er i samme situasjon? Vi har veiedag på mandager. Hiv deg gjerne på om du vil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

Jeg er gjerne med ;)/>/> Har gått to nettkurs og gått ned ca. 11kg. Nå skal jeg prøve for meg selv med gullmedlemskap slik at jeg kan fortsette registreringen. Jeg er og veldig motivert :D/>/> Glad i og trene, men er det og få tid til alt... Jeg har veiedag om fredagen. Og målet mitt er ned ca. 15kg til :D/>/>

 

Tenker at nå når jeg skal klare dette på "egenhånd" kan det være greit og ha noen og sammenligne med, få tips av og bli motivert av =)

Så blir det kanskje litt lettere :P/>/>

 

Ikke alltid like lett holde seg borte fra alt det søte og det som har mye kalorier, men er veldig bevisst og prøver og være "streng" med meg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skinnyjeans

Hei, vil gjerne være med :) har vært medlem på denne siden før, men aldri vært med på noe kurs el. Gikk ned fra 98 kg til ca 87 kg, holdt det stabilt ei stund men nå ligger jeg på ca 90 igjen(fortsatt ikke alt tilbake woo). Målet er ca 15 kg alt i alt. Første delmål er 85 kg også under 80, deretter ca 75kg. Ikke helt sikker på veiedag.. noen som vet den "beste" dagen?

 

Min svakhet er at jeg er flink til å gå litt for lenge uten mat til tider, og kompenserer da med for mye mat. Itillegg er søtt og slikt veeeldig godt i helgene.

 

Igår starta jeg igjen, fikk gått over 1t tur på jobb(veldig grei jobb), også ca 50 min på treningsstudio på kvelden med 20 min ellipse og 25-30 min styrke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jeg er gjerne med! Veier 96 kilo, men skulle gjerne vært 13 kilo lettere!

 

Har forsøkt å finne ut hvorfor jeg er så tung, og hvordan jeg skal forandre på ting:

 

1) Ikke drikke mye alkohol. Alkohol inneholder såpass mye kalorier, pluss at jeg ofte blir veldig sulten om jeg har drukket alkohol!

 

2) Legge seg ikke for sent. Dermed slipper jeg å bli for sulten før jeg legger meg.

 

3) Spiser for mye. Planlegge hvert måltid. Bruke puste- og avslapningsteknikk. Kun spise det som er planen.

 

4) Kutte ut iskrem og annet søtt. Spise evt. bær/frukt i stedet.

 

5) Gå en kveldstur hver dag. Og trene en time der jeg blir svett, minst en gang samlet i uka.

 

Jeg vil forsøke å gå rolig ned, uten å gjøre andre endringer. Det er kun snakk om små livsstilsendringer som skal vare. Veiedag på mandag passer fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Så bra at flere vil med :) Hvordan ligger dere an jenter?

Jeg er nå på 5. uken og har gått ned ca. 5,5 kilo i alt. Jeg kjenner med igjen i alt dere skriver, spesielt det å legge seg for å unngå å bli sulten. Jeg er ikke flink til dette, og er ganske sulten for tiden når jeg legger meg. Ellers så lurte jeg på en ting for dere som har fulgt kurs en gang. I begynnelsen legger vi jo inn data for å finne hvilken meny vi skal følge, men nå som jeg har gått ned litt og leggerinn data nå så havner jeg på en annen meny, men skal vi regne ut på ny etter hvert som vi går ned, eller holder vi oss til den vi hadde i utg. punktet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen :D/>/>

Jeg har stått stille nå i to uker, så er stille fortvilet... Jeg har trent bra, spist og registrert.Hmmm lurer på om jeg spiser litt for lite nå i forhold til treningen... ikke lett dette her.

 

Jeg ligger på 1400 kalorier +/-

 

Jeg har bare gått på nettkurs så er langt i fra noen ekspert... men jeg skulle ligge på 1900kalorier. Men fikk beskjed om at hvis jeg ville og klarte (uten og være sulten og sprekke) kunne jeg legge meg på 1400kalorier. Og det har gått bra frem til for 2-3uker siden... Men sikkert noe jeg gjør feil. Tar i mot god tips :D/> Men poenget er at du kan sikkert endre meny etterhvert som du går ned i vekt. Men sikkert andre som vet det mye bedre enn meg.

 

Ønsker også tips i forhold til mellom måltid, spyr snart av youghurt og q-skyr :lol:/>/>

 

Ellers har jeg veie dag i morgen så da skal jeg legge inn en oppdatering. denne uken burde være bra i forhold til at jeg har trent hver dag bortsett fra onsdag. Og spist sunt. vi får se...

 

ellers blir det bra med litt oppdateringer og se hvordan dere gjør det både med mat og trening og ellers ligger ann med vekttapet :D/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LindaMNH

Hei igjen :D/>/>/>/>

Jeg har stått stille nå i to uker, så er stille fortvilet... Jeg har trent bra, spist og registrert.Hmmm lurer på om jeg spiser litt for lite nå i forhold til treningen... ikke lett dette her.

 

Jeg ligger på 1400 kalorier +/-

 

Jeg har bare gått på nettkurs så er langt i fra noen ekspert... men jeg skulle ligge på 1900kalorier. Men fikk beskjed om at hvis jeg ville og klarte (uten og være sulten og sprekke) kunne jeg legge meg på 1400kalorier. Og det har gått bra frem til for 2-3uker siden... Men sikkert noe jeg gjør feil. Tar i mot god tips :D/>/>/> Men poenget er at du kan sikkert endre meny etterhvert som du går ned i vekt. Men sikkert andre som vet det mye bedre enn meg.

 

Ønsker også tips i forhold til mellom måltid, spyr snart av youghurt og q-skyr :lol:/>/>/>/>

 

Ellers har jeg veie dag i morgen så da skal jeg legge inn en oppdatering. denne uken burde være bra i forhold til at jeg har trent hver dag bortsett fra onsdag. Og spist sunt. vi får se...

 

ellers blir det bra med litt oppdateringer og se hvordan dere gjør det både med mat og trening og ellers ligger ann med vekttapet :D/>/>/>

 

Mellommåltid..Har du prøvd de Wasa Sandwich med kremost? Det er to små barer i pakken :)/> 1,5 sånn bar blir 108 kalorier!

Jeg synes de er kjempegode.

 

 

Jeg er forresten gjerne med. Er 25 år. 1.65 høy og 74 kilo. Vil ned til 60-65. Problemet mitt er hovedsaklig lite mat, mye godsaker og lite trening :rolleyes: Startet på nettkurs igår, og er veldig spent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mellommåltid..Har du prøvd de Wasa Sandwich med kremost? Det er to små barer i pakken :)/>/> 1,5 sånn bar blir 108 kalorier!

Jeg synes de er kjempegode.

 

 

Jeg er forresten gjerne med. Er 25 år. 1.65 høy og 74 kilo. Vil ned til 60-65. Problemet mitt er hovedsaklig lite mat, mye godsaker og lite trening :rolleyes:/> Startet på nettkurs igår, og er veldig spent.

 

Så gøy at flere blir med. Jeg er selv 161 og veide 71 kilo. Nå er jeg kommet meg ned i 65, noe. Så foreløpig fornøyd med det, men jeg ser også at vekta har stått litt stille denne uken. Litt rart i og med at jeg har trent 3 dager etter hverandre. Men blir spennende å se på mandag. Ila de to siste dagene har jeg iallefall fått kommentarer om at d synes at jeg har gått ned. Det liker vi. Ellers krysser jeg fingrene for at vi alle fortsetter å gå ned. Ingenting som er så umotiverende som når vekta står stille. Men er det ikke slik at det er vanlig å gå litt raskt ned i starten også jevner det seg litt ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LindaMNH

Så gøy at flere blir med. Jeg er selv 161 og veide 71 kilo. Nå er jeg kommet meg ned i 65, noe. Så foreløpig fornøyd med det, men jeg ser også at vekta har stått litt stille denne uken. Litt rart i og med at jeg har trent 3 dager etter hverandre. Men blir spennende å se på mandag. Ila de to siste dagene har jeg iallefall fått kommentarer om at d synes at jeg har gått ned. Det liker vi. Ellers krysser jeg fingrene for at vi alle fortsetter å gå ned. Ingenting som er så umotiverende som når vekta står stille. Men er det ikke slik at det er vanlig å gå litt raskt ned i starten også jevner det seg litt ut?

 

Jo, det er nok ganske vanlig. Og blir jo fort umotiverende når man ikke ser resultater som før :blink: Men plutselig så starter det igjen, så det er bare å stå på! Hvor mange ganger i uka trener du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nok ikke dame..

 

Har veiet 108 kg og er over de siste 3 årene ned 12 kilo. Min plan er langsiktig. Jeg ønsker meg ned til 83 kg over 26 mndr. Dvs. en halv kilo i mnd. Det er ikke snakk om slanking, kun en liten dreining og bevissthet. Jeg er ikke lei meg om jeg går opp en uke. Prøver å oppsummere hver dags spising.

 

Min måte å gå ned på er altså en plan som ligger i bakhodet. Først har jeg måttet sette ord på feilene jeg har gjort før, som stort sett kan ordsettes med ubevissthet.

 

Mitt første bud er nå bevisst å spise noe hver 4 time, men ingen ting i mellomtiden. Det neste er bevisst å porsjonere og tenke gjennom på forhånd når jeg først spiser. Da bruker jeg som sagt pusteteknikk, og noe så enkelt som å telle til 10 samtidig. Kun for å øke bevisstgjøringen. Det hele blir et regnestykke som skal holdes. Jeg har i tillegg veldig faste rutiner for det jeg spiser. Dermed slipper jeg noe kaloritabell, og jeg slipper dagbok over det jeg spiser. Hvert måltid er en enhet som bevisst og planmessig skal holdes.

 

Dette oppleves derfor ikke som slanking. Heller ingen egne menyer trengs. Hvert måltids innhold er jo gitt. Frokosten er fast. Lunchmengden er fast. Middagene varierer, men er en porsjon, og om kvelden har jeg også fast det som skal spises. Og dermed: Sakte og rolig går det nedover, år for år, med 4 måltider hver dag.

 

Når jeg har spist et måltid tenker jeg også etter, og merker at jeg ikke lenger er sulten. Og at jeg er fornøyd over å holde planen, og ikke trenger å spise mer.

 

Skal jeg gå hurtigere ned, tas det ut i ekstra trening.

 

Foreløpig ikke ned i vekt.

 

Og ja, jeg har prøvd hurtigmetoden. Ned 12 kg på 7 uker på Grete Rodekurs. Opp 9 kg. igjen på 14 dager etterpå. Deretter store problemer med normal spising. Vektøkning det neste året. Det var totalt mislykket og medførte ubalanse i matinntaket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LindaMNH

Hvordan går det med dere? :)

 

Jeg hadde veiedag i dag og vekta hadde gått ned 1,6kg fra forrige uke. Så fra 74kg til 72,4kg nå altså. Må si meg fornøyd med det til tross for at jeg ikke har fått mosjonert hver eneste dag!

Heller ikke en eneste utskeielse den siste uka, for jeg er jo konstant stappmett :blink: Skal for øyeblikket spise 1600kcal, men de dagene jeg har klart å komme meg opp på 1500kcal har jeg vært helt utslitt. For stor overgang for en som før spiste to måltider om dagen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei....

 

Jeg har vært dårlig og skrive inn her. Mest fordi jeg har vært veldig flink med mat 1300-1400 kalorier og trent minimum 4 ganger i uken. Men så skjer det ingenting på vekten...også fant jeg ikke målebåndet, så fikk ikke sett om jeg i det minste hadde gått ned i cm. Så da gikk liksom luften ut av ballongen... Men jeg fortsetter, så teller kalorier og trener masse. Har hatt doble økter både mandag og tirsdag med styrketrening og tur/jogging etterpå. Men har funnet ut at jeg skal gå opp litt på matinntake kanskje det faktisk kan hjelpe. Selvom i mine øyne blir det helt feil og spise mer... :rolleyes: Men nå må jeg prøve etter tre uker med ingen nedgang tiltross for god innsats.

men på fredag skal jeg legge inn resultat uansett ;)

 

I dag blir det hviledag og ingen trening :D

 

Håper det går bedre med dere.

 

Og 1,6kg ned er jo super bra!!!! Flinkis LindaMNH :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest frokenfryd

Da vil jeg også slenge meg med på denne tråden. Jeg i gang med nettkurs. Gikk mange runder med meg selv, men bestemte meg til slutt for å ta et kurs. Jeg har aldri vært spesielt overvektig, men kiloene begynte å snike seg på etter to barnefødsler, et godt ekteskap, mye stillesitting og god mat. Jeg er bedagelig av meg og det er ikke noe fare for at jeg skal bli no treningsnarkoman, for å si det slik Dørstokkmila kan til tider være veeeeldig lang, men det er så godt nå jeg først kommer meg ut. Heldigvis har jeg en mann som trener mye og som kan pushe meg litt når det trengs.

 

Jeg veide 82 kg i begynnelsen av mai. Når jeg virkelig hadde bestemt meg for å begynne og hadde meldt meg på kurs, hadde jeg gått ned til 80,2 kg. Det var 28/7. Jeg fikk bøkene og ble superinspirert og begynte å psyke meg opp til å begynne. Jeg måtte belage meg på at dette kom til å bli tøft, for jeg er utålmodig. Jeg liker at resultater kommer fort.

 

I går veide jeg meg på nytt.....og jammen viste ikke vekten 75,7 kg. Jeg trodde ikke mine egne øyne!! Hvordan går det ann?? Og jeg fikk jo et gedigent spark i ræva og et tonn med motivasjon. Jeg vet jo at jeg ikke kan regne med å gå så fort ned i vekt fremover, og er til og med redd for at jeg skal gå opp i vekt.

 

Jeg ser at utfordringen min kan være å spise nok. Det er vanskelig å få i seg nok kcal. Men det skal jeg nok klare etterhvert.

 

Har vært ute å trimmet i dag. Gått opp vår lokale slalombakke og opp og ned bakker i nabolaget. God følelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

>Jeg ser at utfordringen min kan være å spise nok. Det er vanskelig å få i seg nok kcal. Men det skal jeg nok klare etterhvert.

 

En kvinne skal vel ha rundt 1400 og en mann rundt 1900 kcal i energiiintakt hver dag for å gå ned i vekt over tid.

 

Ser at flere av dere har en plan som virker, og det er fint. Det er viktig å ikke spise for lite, det har jeg som dere ser fått merke, og fikk backlash etterpå, som det tok lang tid å komme over.

 

Med en plan for hver dag som jeg holder kryper vekten stille og rolig nedover. 3 av måltidene er som nevnt helt faste (men sunne), og dermed ferdig kaloriberegnet. Det 4. måltidet er middagen, som jeg varierer mye, med fisk, pasta osv. Jeg unngår helt iskrem, men tar frukt til dessert. Spiser noe sjokolade eller kake begrenset til en dag i uka. Dropper alkohol. Har fått trent for lite i det siste, det har vært for mye annet å gjøre. Må bli flinkere å sette av faste tider til trening.

 

 

>Har vært ute å trimmet i dag. Gått opp vår lokale slalombakke og opp og ned bakker i nabolaget. God følelse.

 

Ikke dumt å gå bakker! Det er svært god trim. Ta fast rute og ta tiden, så blir det morsommere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

>Jeg ser at utfordringen min kan være å spise nok. Det er vanskelig å få i seg nok kcal. Men det skal jeg nok klare etterhvert.

 

En kvinne skal vel ha rundt 1400 og en mann rundt 1900 kcal i energiiintak hver dag for å gå ned i vekt over tid.

 

Ser at flere av dere har en plan som virker, og det er fint. Det er viktig å ikke spise for lite, det har jeg som dere ser fått merke, og fikk backlash etterpå, som det tok lang tid å komme over.

 

Med en plan for hver dag som jeg holder kryper vekten stille og rolig nedover. 3 av måltidene er som nevnt helt faste (men sunne), og dermed ferdig kaloriberegnet. Det 4. måltidet er middagen, som jeg varierer mye, med fisk, pasta osv. Jeg unngår helt iskrem, men tar frukt til dessert. Spiser noe sjokolade eller kake begrenset til en dag i uka. Dropper alkohol. Har fått trent for lite i det siste, det har vært for mye annet å gjøre. Må bli flinkere å sette av faste tider til trening.

 

 

>Har vært ute å trimmet i dag. Gått opp vår lokale slalombakke og opp og ned bakker i nabolaget. God følelse.

 

Ikke dumt å gå bakker! Det er svært god trim. Ta fast rute og ta tiden, så blir det morsommere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

jeg vil gjerne være med her om jeg får! Jeg har aldri gått på kurs, men forsøkte å gå ned på egenhånd for to år siden og klarte vel ca 12 kg før det sprakk. Nå har jeg gått opp igjen 6 og vil ta de av igjen.. Jeg veier 75 kg nå, og vil ned til maks 78. Jeg tenker å prøve på egenhånd denne gangen også, men å kanskje oppgradere til gullmedlemskap etterhvert :-) Noen som har prøvd det?

 

Ellers ser jeg at mange her sliter med å få i seg nok kcal. Det gjør jeg også. Første uka gikk jeg ned 1 kg i en fei, men nå har jeg stått stille i to uker. Jeg har som mål å spise 1300 de dagene jeg ikke trener, og 1500 de dagene jeg trener, men har ligget på mellom 1000 og 1200 nå. Dette er nok for lite.

 

Jeg gleder meg til å motivere og bli motivert av dere alle sammen. Vi skal nok klare dette :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

>jeg vil gjerne være med her om jeg får!

Regner med alle får lov!!!

 

>Jeg har aldri gått på kurs, men forsøkte å gå ned på egenhånd for to år siden og klarte vel ca 12 kg før det sprakk. Nå har jeg gått opp igjen 6 og vil ta de av igjen.. Jeg veier 75 kg nå, og vil ned til maks 78. Jeg tenker å prøve på egenhånd denne gangen også, men å kanskje oppgradere til gullmedlemskap etterhvert :-) Noen som har prøvd det?

 

Du mener sikkert 68. Det høres flott ut! Har aldri prøvd gullmedlemskap.

 

>Ellers ser jeg at mange her sliter med å få i seg nok kcal. Det gjør jeg også. Første uka gikk jeg ned 1 kg i en fei, men nå har jeg stått stille i to uker. Jeg har som mål å spise 1300 de dagene jeg ikke trener, og 1500 de dagene jeg trener, men har ligget på mellom 1000 og 1200 nå. Dette er nok for lite.

 

Ja her gjelder det å slappe av, og tenke at jeg bare skal over i en annen måte å tenke mat på. Vi skal ikke slanke oss, det er kun snakk om å tilpasse en langsiktig livsstil. Det er viktig å unngå at det hele føles som et press. Vi skal komme oss til riktig vekt ved naturlig tilpasning. Dermed må vi beregne hva som er riktig matinntaksnivå over tid. "Trikset" samtidig er selvfølgelig også å ha en matsammensetning som hjelper til med det. Det betyr i første rekke at de fleste måltider må inneholde bra med grønnsaker. Det gir metthetsfølelse og fyller opp, samtidig som det ikke slår ut på vekta. Ta paprika og tomat med ved måltidene. Brokkoli er fantastisk til middagene osv.

 

>Jeg gleder meg til å motivere og bli motivert av dere alle sammen. Vi skal nok klare dette :-)

 

Motivasjonen ligger egentlig å ha en metode til å kontrollere seg selv på. Start derfor gjerne som meg med faste planlagt måltider, og unngå alt matinntak/kaloririk drikke ellers. Har du i tillegg et fast opplegg for trening bør dette gå greit! Så innsatsen er enkel: Holde seg til planen, over lang tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LindaMNH

Hei,

 

jeg vil gjerne være med her om jeg får! Jeg har aldri gått på kurs, men forsøkte å gå ned på egenhånd for to år siden og klarte vel ca 12 kg før det sprakk. Nå har jeg gått opp igjen 6 og vil ta de av igjen.. Jeg veier 75 kg nå, og vil ned til maks 78. Jeg tenker å prøve på egenhånd denne gangen også, men å kanskje oppgradere til gullmedlemskap etterhvert :-) Noen som har prøvd det?

 

Ellers ser jeg at mange her sliter med å få i seg nok kcal. Det gjør jeg også. Første uka gikk jeg ned 1 kg i en fei, men nå har jeg stått stille i to uker. Jeg har som mål å spise 1300 de dagene jeg ikke trener, og 1500 de dagene jeg trener, men har ligget på mellom 1000 og 1200 nå. Dette er nok for lite.

 

Jeg gleder meg til å motivere og bli motivert av dere alle sammen. Vi skal nok klare dette :-)

 

Velkommen skal du være :D

 

Jeg sliter også med å få i meg nok kcal. Spiser, spiser og spiser. Men det skal store mengder mat til, når det også skal være lavkalori! Ligger på rundt 1200-1300, men kursleder vil at jeg skal komme meg opp på 1450kcal. Hun vil også at jeg skal spise mer sunn NEI-mat. Har begynt med en neve nøtter/tørket frukt nå mellom frokost og lunsj, og av og til til kvelds i et lite beger med yoghurt. Og vips ble det nesten 200kcal ekstra :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LindaMNH

Ny veiedag i dag. Bare ned 100g :unsure: , men 10 cm borte.

 

Hvordan går det med dere andre?

 

Har ikke skeiet ut ennå. Synes det er skummelt lett å ikke spise noe godsaker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for gode råd, Pcmist! Det meste av dette er kjent fra før, men man blir ofte litt ivrig og vil at vektgangen skal skje fortest mulig selv om dette ikke er gunstig. Jeg skal forsøke å ta tiden til hjelp :)

 

Hos meg går det mye i havregrøt. Ofte både til frukost og lunsj. Dette er fordi det metter godt og er relativt få kcal i forhold til mengde mat. Topper det med mye kanel og appelsin/bær. På jobb lager jeg det med melk i mikroen. Funker bra! :) Det er middagene jeg syns er vanskelig. Spesielt dersom jeg lager de fra grunnen av (noe jeg foretrekker). Jeg føler jeg har mindre kontroll siden jeg ikke får registrert kcal. Hva gjør dere andre med dette?

 

Ellers har jeg ikke veid meg på godt over en uke. Jeg var syk hele forrige uke og festival i helgen. Ergo lite energi til å fokusere på dette, og minimalt med trening. Jeg avventer dermed veiing en uke tror jeg, så jeg ikke mister helt motivasjonen ;)

 

Hvordan ligger dere andre an med målene deres?

 

Ha en flott mandag! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LindaMNH

Har du prøvd å legge inn "Mine Oppskrifter" når du lager ting fra bunnen av? Det gjør jeg, og kan på forhånd da se hvor mange kcal det er, og hvor stor mengde jeg kan spise :)

 

Har måledag på onsdag. Veldig spent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det har jeg ikke prøvd. Det skal jeg:-) Trodde ikke det gikk nemlig. Tusen takk! Jeg er forresten kjempeinteressert i å få litt middagstips. Der har jeg minst inspirasjon.

 

Lykke til med veiing! Jeg heier på deg! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LindaMNH

Hurra! 0,7kg ned fra forrige uke :D Kjempefornøyd til tross for bare 3,8 trimpoeng.

 

Denne uka MÅ jeg få til 7 trimpoeng, men det er så mye annet som frister når det er fint vær ute :unsure:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lettsommer

Hei!

 

Jeg blir gjerne med her.

 

Jeg har fått en reality-check da jeg gikk på vekta i går. Veier 5 kilo mer enn i vår, så har jo rett og slett lagt på meg i sommer. Kan ikke vente til høsten med å "fikse" dette :D Hehe. Så nå er det rett og slett bare å kjøre på.

 

Jeg vil ned til sammen ti kilo! Ville egentlig ned FØR jeg la på meg disse 5 kiloene også, men nå har det gått for langt.

 

Jeg tror jeg rett og slett spiser for mye og at det er grunnen til at jeg har lagt på meg og grunnen til at jeg ikke går ned.

 

 

Vurderer sterkt nettkurs eller å gå på vanlig kurs. Er det verdt pengene? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...