Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg bruker meny 2 pga at det er sommer og jeg trenger litt ekstra kcal selvom jeg ikke trener mye, ligger på rundt 4 trimpoeng og i snitt da 1600 kcal. dette er jo underskudd 3000 kcal pr uke!!

Men jeg står bom fast, har gått ned mellom 0 eller da eventuelt 200 gram kanskje siden oppstart 2,5 uker siden.

Er dette vanlig i begynnelsen?

Jeg har 8,7 kilo å bli kvitt, og hadde håpt på 1,2 kilo pr mnd eller deromkring.

Kan det skje at det plutselig begynner å rase?

Er så vanskelig å motivere seg når det står bom stille i 2,5 uker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest morena

Hei -

Jeg skjønner ikke helt regnestykket ditt... 4 trimpoeng pr uke er vel egentlig ganske lavt, og det gir ikke et underskudd på 3000 kalorier med å bruke meny 2. Damer skal vel normalt ligge på 2100-2200 (eller der omkring).

Jeg ville nok valgt meny 1 og passet på å få i seg nok vann. Det vanligste er vel å få en slik stopp etter noen uker. Men selvfølgelig, det kan jo plutselig komme et "ras".

 

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei -

Jeg skjønner ikke helt regnestykket ditt... 4 trimpoeng pr uke er vel egentlig ganske lavt, og det gir ikke et underskudd på 3000 kalorier med å bruke meny 2. Damer skal vel normalt ligge på 2100-2200 (eller der omkring).

Jeg ville nok valgt meny 1 og passet på å få i seg nok vann. Det vanligste er vel å få en slik stopp etter noen uker. Men selvfølgelig, det kan jo plutselig komme et "ras".

 

Lykke til.

 

Takk for svar!

Jeg vet jeg ligger foreløpig lavt på trimpoeng, men går vel 3000 i underskudd pr uke i kcal, 500 pr dag hvis dagsbehovet er 2100. Uansett så sjekket jeg cm idag og hadde faktisk gått ned 3 rundt midje, så mulig kiloene kommer etterhvert, så er ikke helt bom fast allikevel.

:)/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...