Gå til innhold

Oppstart på nettkurs


Gjest frokenfryd
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest frokenfryd

Hei. Jeg meldte meg på nettkurs, og valgte ut en kursleder. I underteksten sto det at oppstart var 30/6-6/7. Jeg har ennå ikke hørt noe fra henne. Har fått bøkene og har allerede starter opp litt. Men jeg skulle så gjerne ha hatt kontakt med kursleder. Jeg har lyst på råd og veiledning. Er det vanlig at kontakt med leder "går over tiden"? Har ikke noe kontaktinfo på henne, men har sendt mail ang dette til hovedkontoret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LindaMNH

Hei. Jeg meldte meg på nettkurs, og valgte ut en kursleder. I underteksten sto det at oppstart var 30/6-6/7. Jeg har ennå ikke hørt noe fra henne. Har fått bøkene og har allerede starter opp litt. Men jeg skulle så gjerne ha hatt kontakt med kursleder. Jeg har lyst på råd og veiledning. Er det vanlig at kontakt med leder "går over tiden"? Har ikke noe kontaktinfo på henne, men har sendt mail ang dette til hovedkontoret.

 

Har du kikket under "Mine Kurs?" Der kom det i hvert fall velkomstbrev og kursbrev fra min kursleder. Men dumt at det ikke kommer varsel på e-post :(

Jeg kan også sende mail til min kursleder derfra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest frokenfryd

Joda, det lå under meldinger. Jeg trodde jeg skulle få en mail på forhånd og gikk og ventet på den. Kursleder har sendt kursbrev der og nå er jeg i gang. Yippi ! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LindaMNH

Joda, det lå under meldinger. Jeg trodde jeg skulle få en mail på forhånd og gikk og ventet på den. Kursleder har sendt kursbrev der og nå er jeg i gang. Yippi ! :)/>

 

 

Så bra! Kan jeg spørre hvilken kursleder du har? :) Jeg startet opp også på nettkurs nå. Kanskje vi går hos samme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...