Gå til innhold

Vektdagbok frøken-fryd


Gjest frokenfryd
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest frokenfryd

Ja, da er jeg i gang med nettkurs. Gikk mange runder med meg selv, men bestemte meg til slutt for å ta et kurs. Jeg har aldri vært spesielt overvektig, men kiloene begynte å snike seg på etter to barnefødsler, et godt ekteskap, mye stillesitting og god mat. Jeg er bedagelig av meg og det er ikke noe fare for at jeg skal bli no treningsnarkoman, for å si det slik :) Dørstokkmila kan til tider være veeeeldig lang, men det er så godt nå jeg først kommer meg ut. Heldigvis har jeg en mann som trener mye og som kan pushe meg litt når det trengs.

 

Jeg veide 82 kg i begynnelsen av mai. Når jeg virkelig hadde bestemt meg for å begynne og hadde meldt meg på kurs, hadde jeg gått ned til 80,2 kg. Det var 28/7. Jeg fikk bøkene og ble superinspirert og begynte å psyke meg opp til å begynne. Jeg måtte belage meg på at dette kom til å bli tøft, for jeg er utålmodig. Jeg liker at resultater kommer fort.

 

I går veide jeg meg på nytt.....og jammen viste ikke vekten 75,7 kg. Jeg trodde ikke mine egne øyne!! Hvordan går det ann?? Og jeg fikk jo et gedigent spark i ræva og et tonn med motivasjon. Jeg vet jo at jeg ikke kan regne med å gå så fort ned i vekt fremover, og er til og med redd for at jeg skal gå opp i vekt.

 

Jeg ser at utfordringen min kan være å spise nok. Det er vanskelig å få i seg nok kcal. Men det skal jeg nok klare etterhvert.

 

Har vært ute å trimmet i dag. Gått opp vår lokale slalombakke og opp og ned bakker i nabolaget. God følelse.

 

Håper noen kan slå følge med meg på veien. Det hadde vært fint :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LindaMNH

Ja, da er jeg i gang med nettkurs. Gikk mange runder med meg selv, men bestemte meg til slutt for å ta et kurs. Jeg har aldri vært spesielt overvektig, men kiloene begynte å snike seg på etter to barnefødsler, et godt ekteskap, mye stillesitting og god mat. Jeg er bedagelig av meg og det er ikke noe fare for at jeg skal bli no treningsnarkoman, for å si det slik :)/> Dørstokkmila kan til tider være veeeeldig lang, men det er så godt nå jeg først kommer meg ut. Heldigvis har jeg en mann som trener mye og som kan pushe meg litt når det trengs.

 

Jeg veide 82 kg i begynnelsen av mai. Når jeg virkelig hadde bestemt meg for å begynne og hadde meldt meg på kurs, hadde jeg gått ned til 80,2 kg. Det var 28/7. Jeg fikk bøkene og ble superinspirert og begynte å psyke meg opp til å begynne. Jeg måtte belage meg på at dette kom til å bli tøft, for jeg er utålmodig. Jeg liker at resultater kommer fort.

 

I går veide jeg meg på nytt.....og jammen viste ikke vekten 75,7 kg. Jeg trodde ikke mine egne øyne!! Hvordan går det ann?? Og jeg fikk jo et gedigent spark i ræva og et tonn med motivasjon. Jeg vet jo at jeg ikke kan regne med å gå så fort ned i vekt fremover, og er til og med redd for at jeg skal gå opp i vekt.

 

Jeg ser at utfordringen min kan være å spise nok. Det er vanskelig å få i seg nok kcal. Men det skal jeg nok klare etterhvert.

 

Har vært ute å trimmet i dag. Gått opp vår lokale slalombakke og opp og ned bakker i nabolaget. God følelse.

 

Håper noen kan slå følge med meg på veien. Det hadde vært fint :)/>

 

 

Kan du ikke bli med i tråden "Ned 13kg" da? Der er vi flere :D Vi to har nesten samme startutgangspunkt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest frokenfryd

Kan du ikke bli med i tråden "Ned 13kg" da? Der er vi flere :D/>/> Vi to har nesten samme startutgangspunkt!

 

 

Jo, det kan jeg jo gjøre:) Lurt!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...